וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה דונצ'יץ' שובר שיאים, פאבלו לאסו: "הוא נוצץ קצת מעל כולם"

ילד הפלא של ריאל ניפץ את שיא הקריירה שלו ומוליך את המפעל בנקודות ובנקודות מדד (המספרים המלאים והאדירים - בפנים). מאמנו: "הוא עושה כל כך הרבה". פדרו מרטינס יאמן את באסקוניה

שחקן ריאל מדריד לוקה דונצ'יץ'. GettyImages
איפה זה ייעצר? דונצ'יץ'/GettyImages

ממשחק למשחק, האגדה שהיא לוקה דונצ'יץ' ממשיכה לכתוב את עצמה, כשילד הפלא של הכדורסל האירופי חתם אמש (חמישי) את השבוע הטוב ביותר שלו ביורוליג. במחזור הראשון ביורוליג קבע שיא קריירה בנקודות עם 27 מול אנאדולו אפס, ביום שלישי האחרון השווה אותו בהצגה מול מילאנו שאף הקנתה לו את תואר ה-MVP של המחזור, ואתמול ניפץ אותו בנקודה, עם 28, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים בניצחון 66:87 על ז'לגיריס קובנה. וכל זה, נזכיר, לילד שבפברואר הקרוב יחגוג את יום הולדתו ה-19.

כמה מרשימה פתיחת העונה שלו? הוא ראשון במפעל בנקודות למשחק (24), שביעי בריבאונדים (6.7, וכמובן ראשון מבין כל הגארדים), 15 באסיסטים (3.75), 15 בחטיפות (1.25) וראשון, כמובן, במדד (32.2, הרבה מעל אריק גרין השני עם 26.3). את כל זה הוא עושה ב-27 דקות לערב, ולא פחות מרשים, שימו לב לאחוזים של מי שהחליף את סרחיו יול כשחקן המפתח של ריאל מדריד, והוליך את הבלאנקוס לפתיחה מושלמת של ארבעה ניצחונות לעומת אפס הפסדים: 65.4 ל-2, 43.5 ל-3 ו-88.9 מהקו. מדהים.

עוד בנושא:

יורוליג: ריאל מדריד הביסה 66:87 את ז'לגיריס, עוד משחק גדול לדונצ'יץ'
100% אנטיץ' מכבי: הצהובים נכנעו לאפקט האקס פקטור
תסכול במכבי תל אביב: "האקסים תמיד באים במוטיבציית שיא נגדנו"

לוקה דונצ'יץ' ריאל מדריד מול ז'לגיריס קובנה. GettyImages
נשאר צנוע. דונצ'יץ'/GettyImages

בסיום המשחק אמש, הצטנע ילד הפלא ואמר: "אני חושב שבמחצית השנייה עשינו עבודה מצוינת בהגנה, בריצה ובריבאונדים. יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לעשות הכל על הפרקט. יש קבוצה נהדרת. אם נישאר ביחד, בין אם מנצחים או מפסידים - זה המפתח".

מאמנו, פאבלו לאסו, גם כן ניסה להוריד ציפיות מהתכשיט: "הוא היה טוב מאוד גם בעונה עברה. הוא מקבל החלטות נהדר וזה עוזר לו. היה לו משחק מצוין, כי הוא היה חם בקליעה, אבל הוא עוזר בכל כך הרבה תחומים. יש פה קבוצה, למרות שלוקה נוצץ קצת מעל כולם".

* לא לקח הרבה זמן לבאסקוניה למצוא מחליף לפאבלו פריג'יוני. היום הודיעה הקבוצה הבאסקית על מינויו של פדרו מרטינס עד קיץ 2019. הספרדי זכה אשתקד באליפות הליגה הספרדית עם ולנסיה.

עוד באותו נושא

יורוליג: ריאל מדריד הביסה 66:87 את ז'לגיריס, עוד משחק גדול לדונצ'יץ'

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully