וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע ההצבעה לעצמאות קטלוניה: ג'ירונה - ריאל מדריד בסכנת דחייה

משטרת ג'ירונה פנתה לליגה הספרדית: אם הפרלמנט הקטלוני יכריז על עצמאות, יש לדחות את המשחק של הבלאנקוס מחשש להפגנות אלימות והתפרעויות. דיווח: "מבצע גריזמן לברצלונה" תופס תאוצה

one

בספרד מדווחים: משחקה של ריאל מדריד בג'ירונה בסכנת דחייה, בשל המצב הפוליטי המתוח. כוחות המשטרה בעיר הקטלונית חוששים מהפגנות אלימות והתפרעויות, אם וכאשר הפרלמנט הקטלוני יכריז על עצמאות במהלך סוף השבוע, תרחיש שנראה שהולך ומתממש. לכן, הודיעו ראשי המשטרה המקומית לליגה הספרדית כי בסיטואציה כזו יצטרכו לבצע היערכות מחודשת, וכי ספק אם יש מספיק כוחות זמינים כדי לתפעל את האירוע.

שלטים רבים בעלי סממנים פוליטיים נראו בשבועות האחרונים באצטדיון הביתי של ג'ירונה, כמו גם בקאמפ נואו של ברצלונה. מאמן ריאל זינדין זידאן התייחס אמש למתיחות סביב המשחק ואמר ש"אנחנו לא מודאגים, נרגיש בטוחים כמו תמיד גם במשחק הזה". גם מאמן ג'ירונה פאבלו מאצ'ין נשמע רגוע למדי ואמר: "שום דבר לא קרה פה מעולם בהקשרים כאלה, וגם הפעמים לא יקרה דבר. אין לאף אחד ממה לפחד". למרות זאת, נראה שהמשטרה המקומית חושבת אחרת, והתפתחויות צפויות להתרחש בקרוב.

עוד בנושא

גביע ספרדי: שני פנדלים סידרו לריאל מדריד 0:2 בחוץ על פואנלברדה
שבת בספרד: ג'ורדי אלבה עשוי לחזור במשחק של ברצלונה בבילבאו

מפגינים מחזיקים כרזות ודגלים במהלך הפגנה מאורגנת על ידי תנועות קטלאניות בעד עצמאות בברצלונה 21 באוקטובר 2017. רויטרס
המחאות הגיעו גם לאצטדיונים. מפגינים בעד עצמאות קטלוניה/רויטרס

עוד בספרד: ב"אל מונדו" הקטלוני מדווחים כי ישנה התקדמות ב"מבצע גריזמן", הכינוי אותו הדביקו למשא ומתן בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד בנוגע לחלוץ הצרפתי בן ה-26 לא מרוצה ממצבה של אתלטיקו ומתוסכל ממספר המצבים המועט שחבריו מסדרים לו. כמו כן, נראה שערכו ירד מעט בתקופה האחרונה, ובברצלונה מאמינים שיוכלו להגיע לעמק השווה עם ראשי הקולצ'ונרוס תמורת מחיר נמוך יותר מזה שדרשו בקיץ האחרון - כ-200 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully