וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה הלוהטת ניצחה 1:2 את אלאבס, עוד תיקו לאתלטיקו

הקבוצה של מרסלינו חגגה ניצחון ליגה שישי רצוף וממשיכה לנשוף בעורפה של ברצלונה, זאזה ורודריגו כבשו. הקולצ'ונרוס עם תיקו חמישי בשישה משחקים - הפעם 1:1 ביתי עם ויאריאל, 1:2 לסביליה על לגאנס

one

המחזור העשירי בליגה הספרדית יצא לדרך היום (שבת) עם ולנסיה הלוהטת, שניצחה 1:2 את אלאבס וצימקה את הפער לנקודה מהמוליכה ברצלונה שתתארח בסן מאמס אצל אתלטיק בילבאו. אתלטיקו מדריד הרביעית סיימה ב-1:1 ביתי מול ויאריאל החמישית, ואת הערב חתמה סביליה שניצחה 1:2 את לגאנס.

תקציר: ולנסיה - סביליה 0:4. one
כבש בכל ששת המחזורים האחרונים. סימונה זאזה/one

אלאבס - ולנסיה 2:1

צפו בתקציר

ניצחון ליגה שישי ברציפות לוולנסיה הלוהטת, ששמרה על מאזן נקי מהפסדים וחשוב מכך צימקה את הפער לנקודה בלבד מברצלונה המוליכה, שתתארח בהמשך הערב (21:45) אצל בילבאו למשחק חוץ קשה. סימונה זאזה חלוץ נבחרת איטליה ירה את הראשון לאורחים בדקה ה-34 עם פצצה מזווית קשה. אלכסיס השווה בנגיחה מקרוב בדקה ה-49, אבל רודריגו הבטיח את הניצחון בפנדל מוצלח (66). עבור אלאבס זה היה הפסד תשיעי בעשרה מחזורים והיא שקועה עמוק מתחת לקו האדום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אנחל קוראה שחקן אתלטיקו מדריד כובש מול ויאריאל. רויטרס
אין הנחות לארגנטינאים. אנחל קוראה כובש מול מריאנו ברבוסה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ויאריאל 1:1

אחרי ארבע תוצאות תיקו בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, אתלטיקו מדריד שוב הסתפקה בשער אחד, אך כמו בבלאידוס זה הספיק לה לניצחון. קווין גמיירו ואנטואן גריזמן תפסו את הראש עד לדקה ה-61, בה גריזו המשיך במסירה מהאוויר לעבר הארגנטינאי אנחל קוראה שהכניע את בן ארצו מריאנו ברבוסה וחגג שער ליגה רביעי העונה. ויאריאל נעצרה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים מאז מינויו של חאבי קאייחה, הקולצ'ונרוס לפחות זמנית במקום השלישי.

משחק נוסף:

סביליה - לגאנס 1:2
לסביליה: וויסאם בן יידר (20), פאבלו סראביה (54). ללגאנס: אלכסנדר שימנובסקי (48)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully