וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עומר בוקסנבוים ועומר פרץ גרמו לפיטוריו של מוטי איוניר מהפועל תל אביב?

26.10.2017 / 22:13

גורמים במועדון האדום סיפרו על יחסים רעועים בין המאמן המפוטר לבין השניים. איוניר התלונן בעבר כי אנשים במערכת פיזרו שקרים. שחקן: "חבל, לא בטוח שזה יעזור". איציק ניסנוב נזף בשחקנים

מאמן הפועל תל אביב, מוטי איוניר. מגד גוזני
"לאף אחד אין רבע טענה כלפי מוטי"/מגד גוזני

האם עומר פרץ ועומר בוקסנבוים הם חלק מהגורמים שהובילו לפיטוריו של מוטי איוניר עוד לפני המשחק מול הפועל קטמון? תלוי את מי שואלים. בעלי הקבוצה שרון ניסנוב אמר היום (חמישי) לאחר הפגישה בינו לבין מוטי איוניר: "הרגשתי שאני צריך לעשות את השיחה הזאת כדי להבין איפה הדברים עומדים. ראיתי שעל הקבוצה עוברת תקופה לא טובה והרגשתי שזה מה שצריך לעשות. בשיחה מוטי ואני החלטנו שזה הדבר הטוב מבחינת שני הצדדים. לצערי הקדנציה של מוטי הסתיימה הרבה לפני מה שתכננו, אבל זה הרגיש לכולם כצעד הנכון. אנחנו רוצים לעבור את השבוע הזה בשלום ובשבוע הבא נשב ונחליט מי המועמדים שלנו. אין לנו כרגע מועמד עדיף". 

עוד בנושא:
הפועל תל אביב ומוטי איוניר כבר לא

אלא שבמהלך השעות האחרונות, מאז פוטר איוניר, לא מעט גורמים במערכת האדומה העידו על יחסים רעים בין עוזר המאמן, עומר פרץ, לבין המאמן היוצא. אותם גורמים טענו כי פרץ והמנהל המקצועי של מחלקת הנוער עומר בוקסנבוים, שהיה אחראי על הבאתו של פרץ למועדון, היו מאלה שגרמו לאחים ניסנוב לפטר את איוניר. בהפועל תל אביב מספרים על יחסים קרובים מאוד בין האחים ניסנוב לעוזר המאמן ולמנהל המקצועי. יתרה מכך, יש כאלה שטענו כי השיחה שהתקיימה היום בין ניסנוב לאיוניר הייתה בגלל דברים שהגיעו לאוזניו של הבעלים מגורמים במועדון, מה שקבע את גורלו של המאמן. אחרים הוסיפו כי איוניר התלונן בעבר על גורם בכיר במועדון שמפזר שקרים במערכת. ככל הנראה הוא התכוון לפרץ ובשיחה היום הנושא שוב עלה. כמו כן, בשבועות האחרונים נראה כי איציק ניסנוב ככל הנראה התערב בנעשה מקצועית בקבוצה, עוד דבר שלא ממש ישב בקנה אחד עם הרצונות של איוניר. מכל הסיבות הללו, טוענים שגם עוזר המאמן השני, ניב סידי, החליט לעזוב את המועדון. 

אגב, האחים ניסנוב קיבלו את ההחלטה מבלי להתייעץ עם הבעלים הנוספים של המועדון מאיר תושב וזאב גרינברג, שקיבלו את ההודעה כמו יתר האנשים במועדון. הניסנובים גם טענו בפני אנשים היום כי ישנם כמה מועמדים ועד יום ראשון ימונה מאמן חדש לקבוצה. 

עומר בוקסנבוים מנהל מקצועי מחלקת הנוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"אני מתעסק אל ורק בניהול המקצועי של מחלקת הנוער". בוקסנבוים/ברני ארדוב

לצד זאת, השחקנים במועדון לא הופתעו מהמהלך, אבל ממש לא היו בעד פיטוריו של איוניר. מספר שחקנים של הפועל תל אביב טענו כי חדר ההלבשה היה די רגוע בכל שלב בעונה והשחקנים אהבו מאוד את המאמן שפוטר. "לאף אחד אין רבע טענה כלפי מוטי", אמר אחד מהם, "הוא נתן לכולם הזדמנויות להוכיח ותמיד דיבר בגובה העיניים והיה דוגרי איתנו. חבל, לא בטוח שהמהלך הזה יעזור לקבוצה וזה רק מעיד על הלחץ שיש פה. דווקא מוטי ידע להרגיע אותנו גם כשהיו הרבה רעשי רקע בזמן האחרון". 

אחרי הפיטורים של איוניר, הבעלים איציק ניסנוב הגיע אל מתחם האימונים וערך שיחה עם השחקנים ואף תקף אותם. "אני ממש לא אוהב את איך שאתם נראים", אמר להם, "מוטי אמנם הלך הביתה היום, אבל אם הדברים לא ישתפרו, אתם הבאים בתור"

עומר בוקסנבוים הגיב: "אני מתעסק אל ורק בניהול המקצועי של מחלקת הנוער".

עומר פרץ: "לא היה ולא נברא. היחסים של מוטי ושלי מצוינים. כולנו מתרכזים כעת בהצלחת הפועל תל אביב וזה הדבר היחיד שחשוב כרגע".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully