וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: שני פנדלים סידרו לריאל מדריד 0:2 בחוץ על פואנלברדה

הבלאנקוס הגיעו עם הרכב משני ביותר למשחק אצל השכנה, אך הסתדרו בזכות שערים של מרקו אסנסיו (63) ולוקאס ואסקס (80). פאקו רשם ניצחון בכורה בלאס פלמאס, 1:4 אצל דפורטיבו לה קורוניה

שחקן ריאל מדריד מרקו אסנסיו חוגג. GettyImages
אסנסיו חוגג את הראשון/GettyImages

ריאל מדריד עשתה הערב (חמישי) צעד בדרך להעפלה לשמינית גמר גביע המלך, כאשר גברה 0:2 בחוץ על פואנלברדה שכנתה במשחק הראשון מבין שניים. הקבוצה מצמרת הליגה השלישית קיוותה לנצל את ההרכב המשני עמו הגיעה אלופת אירופה למשחק, אבל פנדלים מדויקים של מרקו אסנסיו (63) ולוקאס ואסקס (80, לאחר שפאקו קאנדלה המחליף, שנכנס בדקה ה-72, ספג שני צהובים תוך שבע דקות) סידרו לזינדין זידאן קצת שקט לפני הביקור הטעון בג'ירונה ביום ראשון ומשחק החוץ מול טוטנהאם בליגת האלופות ברביעי. חסוס ואייחו השאיר גם את ריאל בעשרה שחקנים, בדקה ה-89.

ריאל סוסיאדד הוציאה את הערב לדרך עם 0:1 בחוץ על ליידה אספוריטו מהליגה השלישית. הקבוצה מסן סבסטיאן נהנתה משער נהדר של סרחיו קנאלס, שבדקה ה-32 ירה מחוץ לרחבה כדור לחיבורים וסידר לסוסיאדד ניצחון שלישי בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

אחרי שלוש תבוסות, פאקו אייסטרן השיג ניצחון בכורה כמאמן לאס פלמאס, 1:4 מוחץ בחוץ על דפורטיבו לה קורוניה במשחק על טהרת הליגה הבכירה. מומו (8 ו-16) וג'ונתן קאלרי (81 ו-90) כבשו צמדים, לוקאס פרס רק צימק (59).

שתי קבוצות נוספות מהליגה הראשונה שנפגשו היו ג'ירונה ולבנטה, במשחק שהסתיים ב-0:2 בחוץ לקבוצה מוולנסיה. עמנואל בואטנג (40) ושייק דוקורה (62) כבשו ללבנטה. במשחק נוסף טנריפה ואספניול נפרדו ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully