וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק בלקמן יוזמן לבירור פנימי בעקבות התעקשותו לבעוט את הפנדל השני

26.10.2017 / 21:07

חלוץ מכבי תל אביב צפוי לספוג קנס בעקבות התנהגותו בניצחון 0:3 על בני יהודה. ג'ורדי קרויף: "מרוצה מאור דסה, הוא הצדיק את הקרדיט שקיבל". יוסי אבוקסיס: "עשינו יותר מדי טעויות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) 0:3 על בני יהודה בדרבי תל אביב ברבע גמר גביע הטוטו והבטיחה את מקומה בשלב חצי גמר, בו היא תפגוש את עירוני קרית שמונה. בחצי הגמר השני מכבי חיפה תפגוש את מחזיקת גביע הטוטו מהעונה שעברה, הפועל באר שבע.

ניק בלקמן יוזמן לבירור פנימי בעקבות התעקשותו לבעוט את הפנדל השני של הצהובים. ג'ורדי קרויף רצה שאלירן עטר יבעט את הפנדל, לאחר שהאנגלי החמיץ מהנקודה הלבנה 10 דקות קודם לכן, אבל בלקמן לקח את הכדור ןלא שעה להפצרות של אבי ריקן ואיתן טיבי שעמדו לידו וקיבלו הוראה מקרויף. הוא יוזמן לבירור פנימי וצפוי לספוג קנס בעקבות התנהגותו.

שחקן מכבי תל אביב אור דסה. קובי אליהו
הרשים את מאמנו. אור דסה/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, אמר בסיום: "במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב. במחצית השנייה היינו טובים יותר, אגרסיביים יותר והתמסרנו יפה. בסך הכל זה היה משחק מהנה עם שערים, כרטיסים אדומים, פנדלים ופנדלים מוחמצים. חסרה לנו יצירתיות בחלקים מסוימים של המגרש. היה חשוב שנשיג תוצאה טובה הערב. אני רוצה לשפר את המשחק שלנו, שנהיה יותר דומיננטיים ודינמיים. חשוב שננצח בליגה ונישאר קרובים לפסגה. הייתי מרוצה מאוד מהמשחק של אור דסה, הוא הצדיק את הקרדיט שהוא קיבל וכולנו שמחים".

המאמן המפסיד, יוסי אבוקסיס: "מה שמצחיק הוא שבחצי הראשון מול 11 שחקנים נראנו טוב והגענו למצבים, אפילו החמצנו פנדל. במחצית השנייה קרה מה שחששתי ממנו ועשינו יותר מדי טעויות. חבל, אני חושב שזו לא תוצאה שמשקפת את המשחק, במיוחד לא לפי החצי הראשון. ניקח דברים טובים מהמחצית הראשונה ונתקן מה שקרה בשנייה. בפתיחת העונה היינו יותר מחויבים, אגרסיביים וטובים. זה נראה לא טוב בזמן האחרון. צריך לעשות כמה דברים בתוך הקבוצה כדי לחזור למסלול הנצחונות. זה מאכזב. אנחנו רוצים לעצור את ההפסדים, אנחנו עובדים קשה. צריך ללמוד מכל משחק ונקווה לשפר את זה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully