וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 87:84 לכוכב האדום בלגרד

הקבוצה של נבן ספאחיה ספגה הפסד צמוד שני ברציפות, למרות שכבר הובילה בעשר הפרש בסיום המחצית הראשונה. דשון תומאס כיכב עם 28 נקודות, אבל 22 וסל ניצחון של האקס טיילור רוצ'סטי הכריעו

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב מול הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
עוד הפסד למכבי תל אביב. ג'ון דיברתולומאו/GettyImages

אחרי פתיחה חיובית לעונת היורוליג שלה, ספגה הערב (חמישי) מכבי תל אביב הפסד שני ברציפות במפעל, כאשר בדיוק כמו ביום שלישי בבית מול אולימפיאקוס, היא נכנעה בתום משחק צמוד, הפעם 87:84 בחוץ נגד הכוכב האדום בלגרד.

הקבוצה של נבן ספאחיה קיוותה להתאושש בסרביה, שם הובסה בעונה שעברה ב-25 הפרש. במשך 20 הדקות הראשונות זה נראה בכיוון הנכון, כאשר ג'ונה בולדן פתח עם שלוש שלשות מהירות ודשון תומאס, שסיים ערב ענק עם 28 נקודות, היה בלתי עציר. האורחים הובילו 39:49 בהפסקה, אך נעלמו ברבע השלישי ואפשרו לכוכב האדום לחזור למשחק ולהפוך את דקות הסיום לדרמה. בסופו של דבר, טיילור רוצ'סטי, אקס הצהובים, היה זה שהכריע, עם תשע נקודות גדולות ברבע האחרון, כולל סל ניצחון ו-22 נקודות בסך הכול.

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
שני הפסדים ברציפות לספאחיה/GettyImages

מהלך המשחק

שתי הקבוצות היו מעט מהוססות בדקות הפתיחה ופייר ג'קסון ספג שתי עבירות תוך דקה וחצי והוחלף. באמצע הרבע הראשון האורחים הובילו 7:10 משלשה של בולדן מהפינה, בסיום שעון ה-24, בעוד מילקו בייליצה רושם בעצמו עבירה שנייה. בולדן תפר עוד צ'אקה והמשיך להראות טוב וגם דשון תומאס קלע שלשה יפה. הרבע הסתיים עם 19:24 למכבי אחרי סל בשנייה האחרונה של המארחים. בולדן הוביל את הקבוצה של ספאחיה עם 10 נקודות, כולל שלוש שלשות ודשון תומאס הוסיף 8.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ונה בולדן מכבי תל אביב מול מילקו בייליצה הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
רבע ראשון מצוין לבולדן/GettyImages

מכבי תל אביב שמרה על יתרון צנוע גם בתחילת הרבע השני ופרו אנטיץ' העצבני ירד לספסל אחרי עבירה לא ספורטיבית. לצערם של האורחים, הם קצת איבדו את הראש בשלב זה, בעוד רוצ'סטי התעורר ועם שלשה צימק למינוס נקודה בלבד, 37:36. חדירה יפהפייה של קול וסל של רול החזירו את הפער לשש וגרמו לפסק זמן מקומי. דקות מצוינות של מכבי תל אביב לקראת סיום הרבע סידרו יתרון דו ספרתי, לראשונה במשחק, 39:49 בהפסקה. תומאס הוביל עם 14, בולדן הוסיף 11 ורול 9.

ארט פראחוסקי מכבי תל אביב מול מילקו בייליצה הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
פראחוסקי מנסה לברוח מבייליצה/GettyImages

הכוכב פתחה טוב את המחצית השנייה, עם כמה סלים יפים, אבל מכבי לא נבהלה ונותרה ביתרון צנוע. עוד כמה התקפות מוצלחות של המארחת וסל של רוצ'סטי, שהגיע לתשע נקודות, הורידו ל-54:52, חמש דקות לסוף הרבע. בסופו של דבר, שלוש דקות לסוף הרבע, בייליצה קלע במתפרצת וקבע 56:57 לכוכב האדום, היתרון הראשון של המארחים מאז הדקה השנייה של המשחק. הרבע הרע של מכבי תל אביב נגמר בנזק מינימלי עבורה ולעשר הדקות המכריעות נכנסו המארחים ביתרון 61:62. תומאס עם 19, בייליצה עם 16 אצל הכוכב.

טיילור רוצ'סטי הכוכב האדום בלגרד חוגג. GettyImages
רוצ'סטי עם משחק טוב מול האקסית/GettyImages

גם בתחילת הרבע האחרון נמשך הדו קרב בין רוצ'סטי לתומאס, לפני שדאנק עוצמתי של טיוס וסל יפה של קול קבעו 66:68 למכבי. תומאס לא נרגע, אנטיץ' צלף שלשה ועוד דאנק של טיוס מול שלשה של המארחים קבעו 74:74, בדיוק חמש דקות לסיום. תומאס המשיך לייצר נקודות, אבל שלשה גדולה של רוצ'סטי קבעה 78:80 לסרבים, 2:39 לסיום. ג'קסון מצא נתיב לסל והשווה, אבל רול טעה ועשה עבירה לשלוש זריקות ופלדין קלע שתיים מתוכן. תומאס עלה ל-28, רוצ'סטי שם עוד שתיים משלו וג'קסון איזן, 84:84, 35.3 שניות לסוף. טיוס סיפק גג גדול, אבל הכדור הגיע לרוצ'סטי, שקלע, 15 שניות לבאזר. מכבי התקשתה להוציא כדור, תומאס לקח שלשה רעה והחטיא והכוכב סגרה עניין. 84:87 בסיום.

ניקולה יובאנוביץ' הכוכב האדום בלגרד מול אלכס טיוס מכבי תל אביב. GettyImages
הפסד כואב למכבי תל אביב/GettyImages

קלעו לכוכב האדום: טיילור רוצ'סטי 22 ( 8 מ-12 לשתיים, 2 מ-6 לשלוש, 5 ריבאונדים), ג'יימס פלדין 19 (8 אסיסטים, 4 חטיפות), מילקו בייליצה 16 (4 מ-4 לשלוש), אוגניין דובריץ' 8, פרו אנטיץ' 7, מתיאס לסורט 6, סטפן לזארביץ' 3, ניקולה ראדיצ'ביץ' 3, ניקולה יובאנוביץ' 2, ברנקו לאזיץ' 1 (7 ריבאונדים).

קלעו למכבי תל אביב: דשון תומאס 28 ( 7 מ-10 לשתיים, 4 מ-6 לשלוש), פייר ג'קסון 14, ג'ונה בולדן 11, מייקל רול 11, אלכס טיוס 6 (8 ריבאונדים), דיאנדרה קיין 4, ארט פראחוסקי 4, נוריס קול 4 (6 אסיסטים), ג'ון דיברתולומאו 2, ג'ייק כהן שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully