וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: שלשה של ניקוס פפאס סידרה לפנאתינייקוס 68:70 מול פנרבחצ'ה

הגארד להט עם 24 נקודות ופאו השיגה נקמה קטנה מול מאמן העבר האגדי שלה ואלופת היורוליג. צסק"א מוסקבה הביסה 80:98 את אנאדולו, רייט להט בבכורה ובאמברג ניצחה. ולנסיה דרסה את מלאגה

סרחיו רודריגס שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
תצוגה התקפית מרשימה מאוד. סרחיו רודריגס/GettyImages

המחזור הרביעי ביורוליג הושלם הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. אנאדולו אפס הובסה בבית 98:80 על ידי צסק"א מוסקבה. באמברג השיגה ניצחון שני ברציפות עם 72:78 מול באסקוניה המאכזבת, פנאתינייקוס ניצחה 68:70 דרמטי את פנרבחצ'ה. ולנסיה הביסה 53:91 את מלאגה האומללה.

אנאדולו אפס - צסק"א מוסקבה 98:80

אם הטורקים שאפו לנצח את סרחיו רודריגס וחבריו, הם בטח האמינו שיצליחו לעצור את הקבוצה של דימיטריס איטודיס על קצת פחות מ-98 נקודות. כשאתה חוטף כל כך הרבה נקודות בבית או בכלל, יהיה לך קשה מאוד לנצח, בטח כשהיריבה היא צסק"א מוסקבה. הרוסים רשמו את הניצחון השלישי שלהם בארבעת משחקי הפתיחה עם חגיגה התקפית כשוויל קלייבורן מוביל את החבורה עם 20 נקודות ו-5 ריבאונדים, נאנדו דה קולו קלע 18 (8 מ-11 מהשדה) ומסר 5 אסיסטים, סרחיו רודריגס תרם 14 נקודות, אותלו האנטר קלע 13, קלט 6 ריבאונדים והוסיף 4 חטיפות. את הטורקים הוביל קרונוסלב סימון הוותיק עם 23 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אבל גם 5 איבודים, ג'וש אדאמס קלע 17, בריאנט דאנסטון קלע 14 וקלט 7 ריבאונדים.

דורל רייט שחקן באמברג עם ברייס טיילור, מאודו לו. GettyImages
בכורה נפלאה לרייט/GettyImages

באמברג - באסקוניה 72:78

הגרמנים פתחו את העונה עם הפסד למכבי תל אביב בבית ולפנאתינייקוס בחוץ. כנראה שאנדראה טרינקיירי הסיק את המסקנות ומאז הקבוצה שלו עם שני ניצחונות ברציפות ובתוך 48 שעות בלבד. אחרי שבאמברג הצליחה לנצח את מלאגה בחוץ ביום רביעי, הצליחה האלופה הגרמנית לנצח גם את באסקוניה, שנותרה ללא ניצחון במפעל העונה ועם הרבה בעיות. סרחיו ואלדאולימיוס, המאמן שהחליף את פאבלו פריג'יוני שהתפטר, יצטרך לשבור את הראש איך פותרים את כל אותן בעיות. באמברג שחררה את קווינסי מילר והביאה במקומו את דולר רייט, שחקן עם ניסיון NBA של שנים רבות. היא קיבלה ממנו תרומה משמעותית כבר במשחק הראשון שלו כשהוא מסיים עם 13 נקודות (5 מ-10 מהשדה), 5 ריבאונדים, 4 חסימות, אסיסט וחטיפה וללא איבודים (מדד 20). לאון ראדושביץ' תרם 12 נקודות ו-2 חסימות, לוקה שטייגר צלף ארבע שלשות וסיים עם 12 נקודות, מאודו לו קלע 11 נקודות ומסר 7 אסיסטים. את הבאסקים הוביל ג'ייסון גריינג'ר עם 17 נקודות ו-6 אסיסטים, רודריג בובואה קלע 14, מרסליניו הוארטס תרם 12 נקודות ו-5 ריבאונדים.

פנאתינייקוס - פנרבחצ'ה 68:70

היוונים השיגו נקמה קטנה במאמן האגדי שלהם לשעבר ובאלופת היורוליג והשיגו ניצחון ביתי שני והם במאזן 2:2, כמו גם פנרבחצ'ה. ניקוס פפאס היה נהדר אצל פאו וקלע שלשת ניצחון שנייה לסיום המשחק. בסך הכול הוא סיים את המשחק עם 24 נקודות (9 מ-15 מהשדה), ניק קלאתס קלע 12, מסר 6 אסיסטים, חטף 3 כדורים וקלט 4 ריבאונדים. כריס סינגלטון סיים עם 6 נקודות, 8 ריבאונדים, 2 חטיפות ו-2 חסימות. את המפסידה הוביל יאן וסלי עם 15 נקודות ו-5 ריבאונדים, אבל גם החטאה אחת בזמן קריטי. בראד וונאמייקר קלע 14 וקלט 7 ריבאונדים, ניקולו מלי קלע 14 וקלט 8 ריבאונדים, אבל גם ביצע עבירה חמישית ולא היה על הפרקט בשניות הסיום. לואיג'י דאטומה סיים עם 13 נקודות.

ולנסיה - מלאגה 53:91

בעונה שעברה הצליחה מלאגה לנצח את ולנסיה בגמר היורוקאפ, אבל כמו שאומר השיר: מה זה יורוקאפ? העטלפים השיגו הערב נקמה גדולה כשדרסו את הירוקים בקלילות במשחק שהיה גארבג' טיים אחד גדול, ארוך ומענה עבור המפסידה בו. אריק גרין המצוין שיחק רק 21:56 דקות והחזיר עם 19 נקודות ו-5 אסיסטים, אלברטו אבאלדה קרלע 18 עם 7 מ-8 מהשדה ו-4 מ-4 לשלוש, רפא מרטינס הוותיק קלע 14, וויל תומאס סיים עם 9 ו-5 ריבאונדים, בויאן בובלייביץ' תרם 11, טיבור פלייס קלע 5, קטף 6 ריבאונדים והוסיף 4 חסימות. אצל המפסידה, שחסרה את הגארד הדומיננטי שלה נמניה נדוביץ', בלט אדם ואצ'ינסקי עם 15 נקודות. ולנסיה, אגב, סיימה את המשחק עם 4 איבודים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניקוס פפאס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
פפאס עם משחק גדול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully