וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגה הלאומית: הפועל תל אביב עם עומר פרץ על הקווים מארחת את קטמון

האדומים ינסו לצאת לדרך חדשה אחרי פיטוריו של מוטי איוניר מול קבוצת האוהדים. הפועל כפר סבא המובילה תשחק מול נשר בחוץ. אחי נצרת תפגוש את מרמורק (15:00, 5+)

הפועל תל אביב. מגד גוזני
ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. שחקני הפועל תל אביב/מגד גוזני

על רקע הפיטורים של מוטי איוניר מהפועל תל אביב יצא מחר (שישי) לדרך בשעה אחידה (15:00, 5+) המחזור התשיעי בליגה הלאומית. האדומים אותם ידריך עומר פרץ יארחו את הפועל קטמון. המוליכה הפועל כפר סבא תצא למשחק חוץ בנשר ומכבי אחי נצרת תפגוש את הפועל מרמורק.

עירוני נשר - הפועל כפר סבא

המוליכה מתייצבת למשחק החוץ מול קבוצת התחתית במצב רוח טוב אחרי שהביסה בשבוע שעבר את אחי נצרת 0:4 ורוצה לעשות את צעד בדרך הארוכה בחזרה לליגה הבכירה. עירוני נשר שניצחה רק פעם אחת בחמשת משחקי הליגה האחרונים (את הפועל תל אביב) שוב מקווה להפתיע קבוצה מהחלק העליון של הטבלה.

הפועל תל אביב – הפועל קטמון

האופטימיים שבאוהדי הפועל תל אביב קיוו שקבוצתם תשייט בקלילות לעבר הליגה הבכירה, אבל ההפך הגמור קרה. האדומים כבר סופרים משחק רביעי ללא ניצחון בכל המסגרות (שלושה הפסדים ותיקו) והמאמן מוטי איוניר שילם על כך את המחיר ופוטר. תחת הדרכתו של עומר פרץ הפועל תל אביב מקווה לצאת לדרך חדשה מול קבוצת האוהדים. קטמון מצידה תנסה להמשיך את המומנטום אחרי הניצחון 2:3 על עירוני נשר.

עוד בנושא
הפועל תל אביב פיטרה את מוטי איוניר
מסאיי דגו בראיון: "היום אתה כבר לא מרגיש נחות"
הפועל תל אביב ספגה עונש רדיוס של משחק אחד בשל התפרעות אוהדיה

מאמן הפועל כפר סבא מסאי דגו. לירון מולדובן
ובמקום הראשון. מאמן כפר סבא מסאיי דגו/לירון מולדובן

אחי נצרת - הפועל מרמורק

אחי נצרת התרגלה בשבועות האחרונים לנצח אולם בשבוע שעבר ספגה רביעייה מרגלי הפועל כפר סבא. כעת החניכים של אדהם הדיה ינסו לשקם את ההרתעה שאבדה במפגש מול הפועל מרמורק שלא ראתה ניצחון כבר שלושה משחקים וזקוקה לנקודות כמו לאוויר לנשימה כדי לא להסתבך עוד יותר במאבקי התחתית החמים.

הפועל ראשון לציון - הפועל חדרה

בשקט בשקט הפכה הקבוצה של ניר ברקוביץ' לקבוצה צמרת לכל דבר ותנסה להשיג ניצחון ליגה שישי ברציפות ולהתקדם מעבר למקום הרביעי. חדרה מצידה סוגרת כבר משחק רביעי ללא הפסד (שלוש תוצאת תיקו וניצחון) ותנסה להמשיך את המומנטום מה-2:2 הביתי מול הפועל תל אביב בשבוע שעבר.

מכבי הרצליה – נצרת עילית

הקבוצה מהשרון שהשיגה סוף סוף ניצחון ליגה ראשון במחזור האחרון (0:1 על רמת השרון) פוגשת יריבה צפונית שמציגה יכולת לא מרשימה בתקופה האחרונה וסוגרת כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully