וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: מכבי חיפה וראשון לציון רוצות לפתח מומנטום

26.10.2017 / 15:52

אחרי הניצחונות בתחילת השבוע, תארח הקבוצה של עופר רחימי את הכתומים מעיר היין (14:30, ספורט 5) למשחק השלמה מהמחזור הראשון. בכורה למרטינס בירוק, ברנר: "מקווים לחזור עם ניצחון"

ברנדון באומן, דגן יבזורי, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
משלימים פערים אחרי המסע לארצות הברית. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

שבועיים וחצי אחרי שנפתח המחזור הראשון בליגת העל, הוא יינעל מחר (שישי) במשחק ההשלמה בו תארח מכבי חיפה את מכבי ראשון לציון (14:30, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ארז גוריון, גיא שמואלי ורותם קוזה). המשחק יהיה ה-49 בין הקבוצות בעונה הסדירה של ליגת העל, שהמאזן עומד על 20:28 לטובת מכבי חיפה שניצחה ב-18 מ-26 משחקי הבית שלה.

מכבי חיפה מגיעה למשחק אחרי ניצחון דרמטי על עירוני נס ציונה בתחילת השבוע שנתן קצת שקט למערכת אחרי התבוסה הקשה במשחק הפתיחה באשדוד. הירוקים עדיין רחוקים מלהראות טוב, כשרק שלשה מטורפת של ברנדון באומן, שפתח את הקריירה שלו בישראל בראשון לציון, שלחה את המשחק ביום שני להארכה. עם זאת, בחיפה מאמינים שככל שיעבור הזמן הם יצליחו להתחבר ולהראות טוב יותר ומאמינים ביכולתם לנצח את ראשון לציון. מי שעשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הירוקים הוא לוק מרטינס שהתאושש מהשבר בלסת שספג במסע לארצות הברית.

מכבי ראשון לציון הפתיעה לטובה בפתיחת העונה כשרשמה משחק חיובי נגד הפועל ירושלים, אותו הפסידה בחוץ, והביסה השבוע את מכבי אשדוד בבית. השחקנים של שמוליק ברנר הציגו משחק חיובי ואטרקטיבי כשכל ארבעת הזרים קולעים בספרות כפולות ומציגים יכולת טובה. אחד השחקנים שעדיין מנסה להכנס לקבוצה ולכושר משחק הוא מרפי הולוואי, משחקני הפנים הבכירים בליגה בעונה שעברה. עודד ברנדווין עשוי לשוב לסגל אחרי ששבר את היד לפני כחודש. "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה מול יריבה חזקה אבל אנחנו מאמינים שהיום והשעה יאפשרו להרבה מהאוהדים הנפלאים שלנו לבוא איתנו לחיפה ומקווים לחזור עם ניצחון", אמר המאמן שמוליק ברנר לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully