וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אני לא פחות או יותר טוב ממה שהייתי, אלה השחקנים"

26.10.2017 / 13:47

מאמן הפועל חיפה מצטנע לקראת רעננה: "עם שחקנים כאלה הסיכוי להצליח גבוה יותר". יואב כץ: "הרבה יותר קל להיות בטופ מלשמור עליו. צריך לדרוש, לתת ולהוציא מעצמנו יותר"

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר עם הבעלים, יואב כץ, דור מלול/צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי ה-0:1 על בני סכנין ולקראת המפגש הנוח על הנייר מול הפועל רעננה בשבת, קיימה היום (חמישי) הפועל חיפה מסיבת עיתונאים בה התייחס ניר קלינגר לפתיחת העונה המופלאה שעוברת על מוליכת הטבלה.

"התפקיד שלי הוא להיות מודאג", אמר ניר קלינגר, "אלה משחקים מהסוג הכי קשה למאמן ולקבוצה מהסוג שלנו. אני מאוד מרוכז ולא זחוח וזה מה שאני משדר לשחקנים. מצפה לנו משחק קשה, משוכה אמיתית. אני יכול לשאוב אופטימיות מכך שבשני המשחקים האחרונים זה היה אותו דבר ושמנו את השחקנים במקום טוב. בכל יום חמישי ושישי אני מנסה לחשוב איך להביא את השחקנים לעוד פיק ועוד פיק, זו העבודה שלי.

"יהיה משחק די דומה לזה שהיה מול סכנין ומקווה שמשחק ההתקפה שלנו יהיה יותר חד ושוטף. המרכיב הכי חשוב אצלנו זה המחויבות של השחקנים, זה הדבר שאנחנו מתמקדים בו מתחילת העונה. זו המנטרה שלנו והנושא המרכזי - לחימה, רוע, אגרסיביות. אני לא מאמן פחות או יותר טוב ממה שהייתי, השחקנים שלי יותר טובים ממה שאימנתי בעבר. הם אלה שעושים את ההבדל. לאמן את הבסיס אני יודע והוכחתי את זה, אי אפשר כל הזמן להביא הישגים כמאמנים, אבל עם שחקנים כאלה יש סיכוי גבוה יותר להצליח. השילוב בינינו הוא טוב אבל הוא חייב להימשך".

עוד בנושא:

עידן חדש בהפועל חיפה: הקבוצה תעבור למתקן האימונים החדש
ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:1 את בני סכנין
מהראן לאלה: "אסור שהקריירה שלי תגמר עם כתם כזה. לא מגיע לי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרוך. קלינגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבעלים יואב כץ הוסיף: "יותר קל להיות בטופ מלשמור על הטופ. אתה צריך להילחם ולהתאמץ ולהשתדל הרבה יותר להישאר בצמרת מלהגיע אליה. יש פה איכות של שחקנים ומאמן, אבל יהיה מאוד מאוד מאוד קשה מול רעננה. היא קבוצה חזקה ולוחמת שעשתה לנו הרבה צרות בעונה שעברה. אנחנו צריכים לדרוש מעצמנו יותר, לתת יותר ולהוציא יותר. השחקנים דורשים מעצמם בעצמם, אני לא צריך לדרוש מהם. הקהל היה פקטור במשחק האחרון, ואני מקווה שיהיה פקטור גם נגד רעננה. יותר הופתעתי מהתלהבות הקהל במשחק האחרון מאשר מהכמות שלו".

במועדון הודיעו היום: "בעקבות מקרי ספסרות במשחקי הבית האחרונים של הקבוצה, המועדון יחד עם משטרת מחוז חוף נקט מספר אמצעים למיגור התופעה. בשבת הקרובה במשחק מול רעננה יסתובבו שוטרים בלבוש אזרחי על מנת למנוע את התופעה. האוהדים מתבקשים לרכוש כרטיסים אך ורק בקופות האיצטדיון (או במכירה מוקדמת) ולא משום גורם חיצוני אחר. המועדון אינו אחראי לאי נעימות שעלולה להיגרם על ידי השוטרים הסמויים או בכניסה לאיצטדיון כתוצאה מכך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully