וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון המתוסכל שבר שיא, גולדן סטייט כועסת: "ההגנה היתה איומה"

ג'יימס הפך לשיאן ההופעות של קליבלנד בהפסד לברוקלין. לו: "אנחנו שמים עליו יותר מדי לחץ". דייויד סטרן רוצה להסיר את האיסור על מריחואנה, צפו בווריירס מחקים את הזריקה של כספי

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
דווקא ביום חגו? לברון/רויטרס

לברון ג'יימס רשם הלילה (בין רביעי לחמישי) את משחקו ה-772 במדי קליבלנד - אחד יותר מזידרונאס אילגאוסקס, מה שהפך אותו לשיאן כל הזמנים. לרוע מזלו, הלילה ההיסטורי הסתיים בהפסד מפתיע לברוקלין נטולת דיאנג'לו ראסל. "וואו! זה הדבר הכי טוב אי פעם", אמר קינג ג'יימס בסרקסטיות בחדר ההלבשה, עדיין מתוסכל מההפסד. "זה פשוט אומר שאני זמין עבורי הקבוצה שלי מדי לילה. זה די מגניב".

על ההפסד עצמו אמר לברון: "לקח לנו יותר מדי זמן להיכנס למשחק, להיכנס לקצב. קבוצות מתחילות בקצב מהיר יותר מאיתנו וצריך להבין מה עושים".

הכוכב הגדול שוב נאלץ לעשות פחות או יותר הכל לבד. הוא שיחק 42 דקות, סיים עם טריפל דאבל מספר 56 בקריירה (29 נקודות, 13 אסיסטים ו-10 ריבאונדים), אך גם הוסיף 8 איבודים בהיעדרם של דרק רוז ודוויין וייד. "אנחנו שמים עליו הרבה לחץ, כשמבקשים ממנו להוביל כדור במשך 40 דקות", הודה טיירון לו. "עמדת הרכז יכולה להתיש. לצערנו זה מה יש כרגע".

עוד בנושא:

גולדן סטייט ניצלה, קליבלנד הפסידה בברוקלין, הספרס מושלמים
פילדלפיה הודיעה: מרקל פולץ הפצוע ייעדר משלושה משחקים לפחות
עשה זאת בעצמך: מעקב הסופר-טימס על אוקלהומה סיטי ת'אנדר

שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון שומר על שחקן טורונטו ראפטורס קייל לאורי. רויטרס
ההגנה לוקה חסר. תומפסון שומר על לאורי/רויטרס

גולדן סטייט נאלצה לעבוד קשה מאוד לפני שהכניעה את טורונטו 112:117, בזכות יכולת קלאץ' נהדרת של סטפן קרי וקווין דוראנט, אך האלופה עוסקת בעיקר בהגנה שלה, שלא היתה בשיאה, ואפשרה לראפטורס 17 ריבאונדים בהגנה. "ההגנה שלנו היתה איומה", אמר דריימונד גרין בסיום. "אף אחד לא תקשר אחד עם השני, וזו הבעיה העיקרית". דוראנט הוסיף: "ילד בן 4 ביציעים כנראה היה עושה עבודה טובה מאיתנו בקרב על הריבאונד. אנחנו לא רוצים ליצור הרגלים רעים".

עומרי כספי התאושש מהפציעה בקרסול אך לא שותף הלילה. גם ניק יאנג לא קיבל ולו דקה מסטיב קר, שבחר שלא לכלול את ג'בייל מגי בסגל. עוד לפני המשחק, עוזר המאמן ברוס פרייזר חיקה את סגנון הזריקה של הישראלי, כשסטיב נאש וסטפן קרי צופים מהצד:

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

* משחקו הראשון של פול ג'ורג' מול האקסית אינדיאנה לא הלך כמצופה, כשהפורוורד קלע 10 נקודות בלבד, ספג שש עבירות והספיק לשחק 19 דקות בלבד, אך הת'אנדר בכל זאת ניצחו 96:114. "אני בר מזל שהחברים חיפו עלי", אמר ג'ורג', שראה את ראסל ווסטברוק (טריפל דאבל שני העונה) וכרמלו אנתוני קולעים 56 נקודות משותפות. "הם ידעו כמה גדול המשחק הזה עבורי, והשיגו אותו. הם שמו הכל על הכתפיים שלהם וסחבו אותנו".

* הקומישנר לשעבר דייויד סטרן אמר שלדעתו, הליגה צריכה להסיר את האיסור בשימוש במריחואנה - בעיקר בכל הנוגע להקלת כאבים: "לדעתי הגענו לנקודה הזו בה זה לא צריך להיות בחומרים האסורים. ידעתי ששחקנים רבים השתמשו במריחואנה". אולם היום, כך אמר הקומישנר בדימוס, "יש הסכמה כוללת ששימוש רפואי צריך להיות חוקי לגמרי". ממשרדו של אדם סילבר נמסר: "בעוד אנחנו מעוניינים להבין לעומק את המריחואנה הרפואית, העמדה שלנו בנושא נותרה זהה".

* ניו אורלינס החתימה עד תום העונה את ג'וש סמית', שהיה שותף למשחקי ההכנה של מכבי חיפה בארצות הברית.

שחקן אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג'. AP
החברים חיפו עליו. פול ג'ורג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully