וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים שיתפה 6 זרים, שלא כחוק: אלי טביב זעם, המנהל עשוי לשלם את המחיר

מבוכה בבית"ר, ששיתפה זר אחד מעבר למותר, תעמוד לדין ועלולה להיענש ולספוג קנס כבד. הבעלים רתח, הקבוצה עשויה לפטר את המנהל אלי מנצור, גורם: "זו טעות אנוש, נסיק את המסקנות"

שחקן בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו עם שחקן עירוני קרית שמונה איסמעיל ריאן. סוכנות ג'יני
אחד מששת הזרים ששותפו בו זמנית. ז'אורז'יניו/סוכנות ג'יני

בית"ר ירושלים הודחה הערב (רביעי) מגביע הטוטו אחרי הפסד 1:0 לקרית שמונה ברבע הגמר, אך הפארסה הגדולה התחוללה עוד במהלך המשחק, כשהתברר שהקבוצה שיתפה במהלך המחצית השנייה שישה זרים בו זמנית, וזאת למרות שהתקנון מאפשר לשתף רק חמישה זרים במפעל.

אחרי ההפסקה ביצע המאמן בני בן זקן חילוף כשהכניס את אנטואן קונטה במקום דוד קלטינס והוא שיתף פעולה עם אריק סאבו, קלאודמיר, פול אדגר, ז'אורז'יניו ומרסל הייסטר. בבית"ר הבינו את הפאשלה רק בסביבות הדקה ה-60, מה שגרם לבן זקן להזעיק מהספסל את איתי שכטר שהחליף את קלאודמיר, אך כמובן שזה היה מאוחר מדי והנזק כבר נעשה.


עוד בנושא:

על הדשא: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו

אלי אוחנה נציג בעלי בית"ר ירושלים (ימין) עם אלי טביב. קובי אליהו
כעס על המחדל. אלי טביב עם אוחנה/קובי אליהו

בעלי בית"ר אלי טביב נשמע עצבני לאחר שהבין את משמעות ההחלטה ואמר לאנשי המועדון: "מה, אף אחד לא בודק את זה? כל כך הרבה אנשים על הספסל ואף אחד לא שם לב?".

גורם בבית"ר אמר על כך: "זאת אחריות של מנהל קבוצה וגם מאמן יודע שמותר לשחק עם חמישה, זאת טעות אנוש. מעבר למאמן יש עוד אנשים על הספסל שצריכים להיות עירניים לדברים כאלה, אך עדיין, זאת טעות אנוש. בכל מקרה נערוך בדיקה ונסיק מסקנות בכדי שמקרה כזה לא יחזור על עצמו". יש לציין שבבית"ר מייחסים את עיקר האחריות למנהל הקבוצה אלי מנצור, והמועדון עשוי לפטרו ביממה הקרובה בעקבות האירוע.

בני בן זקן ניסה להסביר: "הייתה לנו תוכנית שהשתנתה בעקבות הבקשה של דוד קלטינס להתחלף. פספסנו. זה לא צריך לקרות, טעינו. למזלנו זה קרה בגביע הטוטו וגם הפסדנו את המשחק. השחקנים ממש רצו לנצח עד הסוף, לא היה משחק טוב שלנו בגדול. יכולנו להבקיע עד השניות האחרונות. הטעות לא עלתה לנו בהעפלה, אנחנו הפסדנו במשחק. הכל בסדר, אנחנו אחרי שני ניצחונות מצוינים ובמומנטום טוב ועם הפנים קדימה לאשקלון".

חיים סילבס מצידו היה מרוצה והתייחס גם לפאשלה של בית"ר: "רצינו לבוא ולנצח בבית, כי עד עכשיו ניצחנו רק בעכו. גם רציתי לנצח בפעם הראשונה את בית"ר כמאמן ולעלות לחצי הגמר. החזרנו את הביטחון וההרגשה של הניצחון. יש לי מספיק דברים להתעסק בהם, לא צריך להתעסק בבעיות של אחרים. מה שיחליטו בהתאחדות לגבי אחרים לא מעניין אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully