וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטיס קציקאריס: "הרבע האחרון היה מאמץ גדול של כולם"

25.10.2017 / 22:30

מאמן הפועל ירושלים התנחם בניסיון של קבוצתו לחזור למשחק מול באיירן ברבע הרביעי: "מרוצה מאיך שנלחמנו בסוף במשחק. התחושה היא שאנו מחוץ ליורוקאפ, אבל זה לא נכון, אנחנו יכולים להתמודד"

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הפסד כואב. קציקאריס/ברני ארדוב

הפועל ירושלים הפסידה הערב (רביעי) בפעם השלישי מפתיחת העונה ביורוקאפ, הפעם 91:83 לבאיירן מינכן החזקה ששמרה על מאזן מושלם. ירושלים הצליחה לצאת מפיגור עצום של 23 נקודות בסוף הרבע השלישי לפיגור 6 בלבד, אבל לא הצליחה להשלים את הקאמבק והמשיכה את פתיחת העונה המאכזבת שלה.

ג'רום דייסון הפועל ירושלים. ברני ארדוב
איזו אכזבה. ג'רום דייסון/ברני ארדוב

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים התנחם בקאמבק שניסתה קבוצתו לעשות ברבע הרביעי: "אני מרוצה מאיך שנלחמנו בסוף המשחק, קשה לשחק נגד קבוצה בגודל שלהם ובפיזיות שלהם. אני רוצה שכולנו נאמין שאנחנו יכולים לשחק חזק, יכולים לשחק הגנה, ההגנה שלנו תיצור לנו התקפות. קלענו 83 נקודות נגד קבוצה חזקה מאוד, החטאנו 15 זריקות עונשין. הרבע האחרון היה מאמץ גדול של כולם, ואנחנו יכולים להתמודד. השחקנים צריכים להאמין שהם עדיין יכולים, התחושה שאנחנו מחוץ ליורוקאפ, אנחנו לא. נלחם בכל רבע שנשחק מעכשיו".

היווני הוסיף: "זה המשחק השישי הרשמי שלנו, אנחנו עדיין לומדים את הכימיה, אין לי הסבר למה התחלנו כל כך לאט. אתה אמור לבוא רענן וממוקד, לשחק חזק. זה מה שאמרתי להם בחדר ההלבשה, למה היינו מוכנים לשחק ככה רק ב-6 הדקות האחרונות. זה הכל תלוי באמונה. אנחנו יכולים לעשות את זה, אין שום הסבר. הקבוצה הזאת תעניש אותך, אם תתחיל לאט, הם יענישו אותך, והם הענישו אותנו.
המחשבות שלי עכשיו זה המשחק ביום ראשון ואז המשחק באיטליה, הייתי במצבים האלה בעבר, אולי חושבים שאין הרבה משחקים, אבל עדיין יש".

סשה ג'ורג'ביץ' מאמן באיירן אמר: "זה היה ניצחון חשוב בחוץ, לשחק נגד ירושלים כאן זה מאוד קשה בשבילנו, ידענו שהם ישחקו חזק, ככה הם שיחקו והיינו מוכנים. שיחקנו עד 6 דקות לסוף, ואז משהו השתנה. דייסון ודיי התחילו לקלוע והפעילו לחץ על הגארדים שלנו, לא קיבלנו החלטות טובות בהתקפה, והורדנו את הכפפות וזה דבר שאסור לעשות. אם היו אומרים לי לפני המשחק שזאת תהיה התוצאה, הייתי לוקח את זה. אנחנו חייבים את זה לעצמנו, חייבים את זה לקבוצה שלנו, צריכים להראות יותר אופי במשחקים. כל קבוצה שמשחקת מאמינה שיכולה להגיע רחוק במפעל הזה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully