וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: דרושאפקה ובלאט ניצחו 69:78 את קאזאן ועלו למאזן 0:3

הטורקים התאוששו מההפסד בליגה בשבת בזכות רבע אחרון של 14:30, שסידר להם ניצחון ואת המקום הראשון בבית א'. סקוטי ווילבקין הצטיין עם 20 נקודות. 5 נקודות למקל בהפסד גראן קנאריה

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
פתיחת עונה טובה באירופה לבלאט/GettyImages

דיוויד בלאט וקבוצתו הטורקית דרושאפקה המשיכו הערב (רביעי) את פתיחת העונה המצוינת שלהם ביורוקאפ, כאשר עלו למאזן 0:3 ולפסגת בית א' של המפעל אחרי ניצחון ביתי 69:78 על קאזאן, ניצחון שהושג בזכות קאמבק נהדר ברבע האחרון.

הטורקים התייצבו למשחק אחרי הפסד הליגה המתסכל ביום שבת מול אושק ולא ממש הבריקו במחצית הראשונה, כאשר הם מסיימים את הרבע הראשון בפיגור ארבע נקודות, 24:20 ואת המחצית במינוס שלוש, 40:37. את הרבע השלישי קאזאן סיימה כבר עם פלוס שבע, 48:55, אך בעשר הדקות האחרונות ניצחה דרושאפקה 14:30, בדרכה אל הניצחון במשחק כולו. סקוטי ווילבקין הוביל עם 20 ואילו הווארד סנט-רוס הוסיף 13. סטפן לאזמה מיודענו סיים עם 11 בקאזאן.

* אחרי ניצחון הליגה המוחץ על חובנטוד בדאלונה במחזור האחרון בספרד, ספגה הערב גראן קנאריה את הפסדה השני בשלושה משחקים בבית ד' של היורוקאפ, 97:87 בגרמניה מול אולם. גל מקל שיחק 16 דקות וחצי וקלע 5 נקודות. הוא מסר 4 אסיסטים וקטף 3 ריבאונדים. די ג'יי סילי, חברו לקבוצה, סיים עם 10 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully