וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: טל בן חיים הוחלף עוד במחצית הראשונה, כנראה בגלל פציעה

ספרטה פראג עפה בפנדלים מול באניק אוסטרבה בשמינית גמר הגביע הצ'כי והחלוץ הישראלי, שחזר להרכב אחרי כמה משחקים, סבל מחוסר מזל ונאלץ לצאת. 90 דקות לניר ביטון ב-0:3 הגדול של סלטיק בחוץ על אברדין

שחקן נבחרת ישראל טל בן חיים. יוסי ציפקיס
כלום לא הולך. בן חיים/יוסי ציפקיס

ספרטה פראג, קבוצתו של טל בן חיים, הודחה הערב (רביעי) בשמינית גמר הגביע הצ'כי בבית מול באניק אוסטרבה מתחתית הליגה הראשונה. המשחק עצמו הסתיים ב-2:2 דרמטי בהארכה ובתום דו קרב הפנדלים האורחים חגגו עם 2:4. אחרי כמה משחקים בהם החלוץ הישראלי איבד את מקומו בהרכב, ואחרי שלא שותף כלל ב-0:3 בליגה על יבלונץ במחזור האחרון, הפעם בן חיים דווקא פתח בהרכב של ספרטה הלחוצה. לצערו הרב, הוא נפצע לקראת סיום המחצית הראשונה והוחלף בתוספת הזמן עוד לפני ההפסקה, בעוד היריבה מובילה 0:1. מחליפו של בן חיים, נסטור, החמיץ את אחד הפנדלים עבור ספרטה, שממשיכה להתרסק.

טל בן חיים לא עומד בציפיות בספרטה פראג

עוד הערב בגזרת הליגיונרים:

* אנורתוזיס, עם אריאל הרוש בשער ורוני לוי על הקווים, נפרדה ב-0:0 ביתי מפאפוס במחזור התשיעי בליגה הקפריסאית. בעקבות התוצאה, אנורתוזיס נצמדה למוליכה א.א.ק לרנקה עם 19 נקודות.

* מונאס דאבור זכה למנוחה וישב על הספסל במשחק בו הביסה רד בול זלצבורג 0:3 בחוץ את באד גלייכנברג מהליגה השלישית במסגרת שמינית גמר הגביע האוסטרי.

* ליאור רפאלוב נכנס בדקה ה-85 בהפסד המפתיע של מוליכת הטבלה הבלגית, קלאב ברוז', 2:0 בחוץ אצל גנק מהתחתית. הקשר הישראלי עלה מהספסל במצב של 1:0 וקבוצתו ספגה את השני בדקה האחרונה.

* ניר ביטון השלים 90 דקות בקישור של סלטיק, שהביסה 0:3 בחוץ את אברדין בקרב בין שתי הקבוצות שהוליכו יחד את הטבלה הסקוטית ערב המחזור. כעת, לבויז יש שלוש נקודות יותר מהיריבה. קירן טירני כבש את הראשון מבישול של מוסא דמבלה, שהוסיף בהמשך צמד משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully