וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ליברפול תמכור את קוטיניו לברצלונה תמורת 150 מיליון יורו

על פי ה"אל מונדו" נציגי ברצלונה נפגשו ביום שני עם סוכנו של השחקן, אותו הם סימנו כיורש של אינייסטה, וזה יידע אותם שהאנגלים יהיו מוכנים למכור את הכוכב בינואר תמורת הסכום הנקוב

one

ברצלונה אומנם כשלה במאמציה לרכוש את פיליפה קוטיניו כוכב ליברפול בקיץ, אך היא ממש לא מתכוונת לוותר על היהלום הברזילאים ועל פי דיווח ב"אל מונדו" הספרדי, היא מתכננת להסתער עליו בכל הכוח כבר בינואר הקרוב. על פי הדיווח ראשי הבלאוגרנה נפגשו ביום שני בלונדון עם סוכנו של השחקן קיה ג'וראבצ'יאן, שיידע את ברצלונה שליברפול תהיה מוכנה למכור את השחקן תמורת 150 מיליון יורו בינואר, סכום גבוה משמעותית מזה שהקטלאנים היו מוכנים לשלם עבורו כשההצעה האחרונה שלהם עליו היתה 120 מיליון יורו כולל בונוסים.

פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול חוגג, מאחוריו מוחמד סלאח. רויטרס
ברצלונה לא מוותרת עליו. פיליפה קוטיניו/רויטרס

למרות שגם פריס סן ז'רמן מחזרת אחרי השחקן המצוין, לפי מקורביו של קוטיניו הוא חולם ושואף לשחק רק בברצלונה, אך זו צריכה להגיע לעמק השווה עם הקבוצה האנגלית על מחירו. בברצלונה מייעדים לשחקן תפקיד מפתח וסימנו אותו כיורש האולטימטיבי של אינייסטה לשנים הקרובות. במועדון יעשו מאמצים לסיים את הסאגה הזו כבר בינואר, אחרת מחירו עלול להאמיר עוד יותר. יש לציין שבכל מקרה קוטיניו לא יוכל לשחק עם הקבוצה בשלבים המתקדמים בליגת האלופות מאחר שהוא רשם הופעות במפעל עם ליברפול. קוטיניו כבש ארבעה שערי ליגה מאז שהשאיר מאחוריו את המעבר לברצלונה וחזר להציג את היכולת המצוינת שאפיינה אותו בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully