וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצרת נשימה: השופטת הפולניה היפהפייה שכבשה את הרשת

קרולינה בוהאר, שופטת בת 20 וסטודנטית למשפטים שירשה את האהבה לשיפוט מסבא שלה, הפכה לסנסציית רשת בזכות תמונות שפורסמו והציגו אותה מנהלת משחק בקראקוב. צפו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מושכת תשומת לב. בוהאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכדורגל הפולני נהנה מהצלחה לא קטנה בימים אלה בזכות הנבחרת הלאומית, שסיימה ראשונה בבית המוקדמות שלה ועלתה למונדיאל ברוסיה, שם גם תהיה מדורגת כראש בית. אלא שאת הכותרות האחרונות מפולין בכל הקשור לענף משכה דווקא שופטת צעירה, שהייתה אלמונית עד שהפכה לסנסציית רשת.

קרולינה בוהאר בת ה-20 זוכה ללא מעט תשומת לב בימים האחרונים, זאת בזכות תמונה בה היא נראית בעיצומו של משחק אותו ניהלה בקראקוב. האתר הפולני "FotoPyk" פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה של בוהאר היפהפייה במהלך המשחק, עם הכיתוב "יפה בקראקוב" ובוהאר לקחה את הדברים בהומור וענתה עם ציוץ משלה: "בואו נודה באמת, הדשא דווקא לא היה יפה".

מהר מאוד החלו אוהדי כדורגל ברחבי אירופה לחפש פרטים נוספים על השופטת הנאה וגילו כי סבה, קרול בוהאר, היה שופט כדורגל והעביר לה את התשוקה לתפקיד. היא נכנסה לפני כמה שנים לקורס שופטים בו כולם מלבדה היו גברים ובכל זאת, צלחה אותו בצורה טובה והחלה לנהל משחקים, זאת במקביל ללימודי המשפטים שלה באוניברסיטה. בינתיים, היא הספיקה לשפוט כמה משחקים בליגות המחוזיות, גם של נשים, אך גם של גברים ועד שתתקדם למעלה ברמת המשחקים, היא תהנה בינתיים מהחשיפה הפתאומית בזכות יופיה המרהיב.

התשובה המשעשעת של בוהאר לתמונה שפורסמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully