וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה לבאיירן מינכן 91:83

האדומים חזרו מפיגור 23 בסוף הרבע השלישי ל-6 בלבד, אבל אוסטין דיי הנהדר (28 נקודות) יצא בעבירה חמישית וירושלים נחלה הפסד שלישי במפעל, בעוד שהגרמנים נותרו מושלמים. הקהל שרק בוז לשופטים

אוסטין דיי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
איש המשחק, אבל הוא לבד לא הושיע. אוסטין דיי/ברני ארדוב

בעונה שעברה הגיעה הפועל ירושלים עד לחצי גמר היורוקאפ. הערב (רביעי) האלופה הישראלית נחלה הפסד שלישי ברציפות, הפעם 91:83 מול באיירן מינכן החזקה במשחק משוגע. בסופו של יום, ירושלים הפסידה את המשחק הזה למעשה ברבע הראשון אותו היא הפסידה 31:12. האדומים ניסו לעשות קאמבק כשחזרו מפיגור 23 נקודות ברבע השלישי ל-6 בלבד, אבל אוסטין דיי המצטיין של ירושלים במשחק הזה ספג עבירה חמישית קצת יותר מדקה לסיום וירושלים הרימה ידיים. דיי היה נקודת האור היחידה במשחק הזה עם 28 נקודות כשחוץ ממנו רק האוול (13) ואומיץ' (10) קולעים בדו ספרתי.

מנגד, באיירן מינכן נהנתה ממשחק קבוצתי מצוין כשמי שהוביל אותה היה ולדימיר לוצ'יץ' עם 16 נקודות ו-3 אסיסטים. בריידון הובס ומילאן מצ'באן אקס מכבי תל אביב הוסיפו 15 לגרמנים, שקיבלו גם 6 נקודות ממאיק צירבס עוד אקס צהוב. קציקאריס יכול להתעודד אולי מהעובדה שקבוצתו ביצעה קאמבק ולא ויתרה על המשחק ברבע הרביעי, אך לבטח לא מההגנה שלו שנראית רע מאוד מפתיחת העונה ונראתה רע גם בניצחון הליגה על הפועל תל אביב. ירושלים תמשיך לחפש מחליף לקרטיס ג'רלס ותקווה לשינוי שיציל את העונה האירופית שלה.

קלעו להפועל ירושלים: אוסטין דיי 28, ריצ'רד האוול 13, אלן אומיץ' 10, ג'רום דייסון 9, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות, יוגב אוחיון 7, סטראטוס פרפרוגלו 6, יותם הלפרין ובר טימור 5.

קלעו לבאיירן מינכן: ולדימיר לוצ'יץ' 16, בריידון הובס ומילאן מצ'באן 15, רג'י רדינג 13, ג'ארד קאנינגהאם 10, סטפן יוביץ' ומאיק צירבס 6, דווין בוקר 5, אנטון ג'אבל 3, דאנילו בארת'ל 2.


* בשני המשחקים האחרים בבית, רג'יו אמיליה ניצחה 75:82 בחוץ את ליטקביליס ובודצ'נוסט רשמה 78:87 בחוץ על גלאטסראיי.

מילאן מצ'באן עם מאיק צירבס באיירן מינכן. ברני ארדוב
פנים מוכרות בירושלים. מצ'באן וצירבס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

פתיחת המשחק הייתה שייכת לבאיירן מינכן שחתכה את הצבע הפרוץ של ירושלים ועלתה ל-2:8 אחרי שלוש דקות. ג'רום דייסון התעורר עם חמש נקודות רצופות, אבל גם החטיא דאנק והבווארים הגיבו עם עוד שלשה של לוליץ' בתום התקפה יפה ועלו ליתרון נוח של 7:16. היתרון של הגרמנים רק הלך וצמח כשירושלים לא מצאה את עצמה בהתקפה ובאיירן העניש בריבית עם שתי שלשות רצופות של בריידון הובס שהעלה את קבוצתו ליתרון עצום של 10:25 כשנותרו שתי דקות לשחק ברבע. הביזיון נמשך עם עוד איבוד של בר טימור ועבירה מיותרת שאיפשרה לג'ארד קאנינגהאם לקבוע מהקו את תוצאת הרבע: 31:12 לבאיירן מינכן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלן אומיץ' הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא היה פקטור ברבע הראשון. אלן אומיץ'/ברני ארדוב

הרבע השני עמד בסימן ניסיונותיה של הפועל ירושלים לחזור למשחק הזה. באיירן עוד עלתה ליתרון שיא של 21 נקודות, אבל שלשה של בר טימור העירה את ההיכל וירושלים ביצעה ריצת 4:13 עם עוד סל ושלשה של אוסטין דיי שסופסל בשל בעיית עבירות ברבע הראשון ונכנס לעניינים ברבע השני כשסל שלו צימק ל-28:41. באיירן הלכה פנימה על צירבס שהיה ה-איש שלה ברבע הזה, אבל שלשה של פרפרוגלו וקליעות עונשין של יוגב אוחיון צימקו עוד קצת את הפער ל-38:49 כשנותרה דקה לסיום. מצ'באן קלע סל קל מנגד אבל ביצע עבירה על אוחיון בזריקה לשלוש ממש עם הבאזר. אוחיון יכל להוריד את הפיגור ל-10 נקודות, אבל קלע רק אחת מהעונשין וקבע: 39:51 לבאיירן מינכן במחצית.

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מקווה לטוב. קציקאריס/ברני ארדוב

ירושלים קיוותה להמשיך את החזרה שלה למשחק ברבע השלישי, אבל השטף ההתקפי שלה מהרבע השני נעצר ובאיירן הענישה עם שלשה של גאביל ועוד סל של לוצ'יץ' שקבע 47:62 לגרמנים כשאנחנו חמש דקות בתוך הרבע השלישי. רגע השבירה של ירושלים הגיע שש דקות בתוך הרבע כשקציקאריס העצבני קיבל טכנית כשמחה על עבירה. הובס העניש עם שלוש קליעות עונשין, ושלשה של מצ'באן החזירה את יתרון השיא של הגרמנים - 49:70. ירושלים לא מצאה שום תשובה בהתקפה והייתה אומללה גם בהגנה כששלשה שלישית של הובס קבעה - 55:78 לבאיירן מינכן בסוף הרבע, בדרך לניצחון קליל.

המשחק גמור? ירושלים לא חשבה כך ועשתה מאמצים כבירים לחזור למשחק כשאוסטין דיי מחזיר אותה למשחק כמעט לבדו וקובע 73:83 בלבד לגרמנים חמש דקות לסיום המשחק. המאמץ ההגנתי נמשך, הגרמנים המשיכו להחטיא ואלן אומיץ הוריד את הפיגור לחד ספרתי עם אחת משתיים מהקו. רג'י רדינג שבר את הבצורת הגרמנית, אבל אוסטין דיי שוב נותר חופשי מחוץ לקשת וקבע 79:85 בלבד לגרמנים. באיירן יצאה להתקפה קריטית כשאוסטין דיי ספק ביצע עבירה, מחה על ההחלטה וחטף טכנית, מה שאילץ אותו לצאת בחמש עבירות. לוצ'יץ' אמר תודה וקלע שלוש פעמים מהקו. אלן אומיץ' קבע את תוצאת המשחק עם סל מקרוב ובסיום: 83:91 לבאיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully