וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון נהנה בתפקיד החדש: "אצטיין בכל עמדה שיגידו לי לשחק"

ב-NBA מהללים את ג'יימס שתפקד כרכז בניצחון קליבלנד וסיפק הוכחה נוספת להיותו השחקן המגוון אי פעם. טיירון לו "השתולל מרוב זעם" בחדר ההלבשה, סקוט ברוקס מגונן על לוואר בול המושמץ

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. רויטרס
הכי מגוון אי פעם. לברון/רויטרס

לברון ג'יימס ממציא את עצמו מחדש. לראשונה מאז ה-3 בפברואר 2005, כוכב קליבלנד פתח הלילה (בין שלישי לרביעי) בניצחון 112:119 על שיקגו בחמישייה בתור רכז, כחלק מהחריש העמוק של טיירון לו בחמישייה של הקאבס. אייזאה תומאס מושבת לתקופה ממושכת, דרק רוז פצוע גם כן, חוסה קלדרון לא עומד בציפיות, וכעת נראה שג'יימס מוכן לקחת על עצמו לרכז ולנהל את המשחק במשרה מלאה, דבר שעשה מעט מאוד פעמים בקריירה. ב-12 השנים שעברו מאז שפתח בפעם האחרונה בחמישייה כרכז, לברון פתח ב-1,115 משחקים כסמול פורוורד, ב-40 כפאוור פורוורד ובשלושה נוספים כגארד.

אבל למרות הניסיון המועט כפוינט גארד, נראה שג'יימס מרגיש בנוח בתפקיד החדש שנכפה עליו. הלילה הוא סיים עם 34 נקודות ו-13 אסיסטים. "מאז שאני ילד אני משתדל ללמוד לשחק בכל חמש העמדות. אני מכיר מספיק טוב את כל התרגילים כדי לקרוא מהלכים", הסביר ג'יימס בסיום. "קואץ' לו העביר אותי לעמדה 1, ואני מכיר מצוין את כל מה שאנחנו עושים, ככה שעבורי זה היה מעבר קל. גם אם הוא יחליט שאשחק בתור סנטר, אעשה את זה כמו שצריך. אם זה עמדה 4, אז שיהי עמדה 4. אני מכיר כל תרגיל שאתם יכולים לחשוב עליו, אז הרבה יותר קל להבין מה חבריי לקבוצה אמורים לעשות, ולאן הם אמורים ללכת".

עוד בנושא

קליבלנד ניצחה עם לברון כרכז, צעירי בוסטון שוב חגגו, אנתוני דייויס נפצע
דווין וייד הציע לעלות מהספסל של קליבלנד: "עדיף לשנות מוקדם ממאוחר"
בן סימונס נכנס לספרי ההיסטוריה, לברון: "טריפל דאבל ראשון מני רבים"

לברון ג'יימס, קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. רויטרס
מחפש את החברים אפילו יותר מבדרך כלל. לברון ולאב/רויטרס

לברון מתגאה ביכולות המגוונות שלו בצדק: אחרי המשחק הלילה, הוא הפך לשחקן היחיד בתולדות ה-NBA שרושם משחקים של למעלה מ-20 נקודות ו-10 אסיסטים בארבע עמדות שונות. הוא עשה זאת 141 פעמים בתור סמול פורוורד, שש פעמים בעמדה 4, פעם אחת בעמדה 2 ופעם אחת בתור רכז. "אני מחפש את החבר'ה אפילו יותר מבדרך כלל בתור רכז. אני יותר נחוש בתור מוסר, ומנסה לשחק קצת יותר לאט במעבר, כדי שאוכל לסרוק את המגרש", הוסיף לברון.

טיירון לו הסביר בסיום שהשימוש החדש בלברון נכפה עליו ונבע מתוך אילוץ שספק אם ישרוד לאורך זמן. "נראה איך זה יעבוד במשחקים הקרובים. בשני המשחקים הקרובים לברון ימשיך לשחק כרכז, זה בטוח. אבל לא נראה לי שזה יהפוך למשהו קבוע", אמר.

אבל למרות שהיה זה ערב מיוחד עבור לברון, לו ממשיך להביע חוסר שביעות רצון מהיכולת של הקאבס. על פי ESPN, לו "התלהט וצרח" במהלך תדריך המחצית שלו בחדר ההלבשה, וגורם הוסיף בעילום שם ש"זה קורה בערך אחת למשחק מפתיחת העונה".

"אנחנו חייבים להשתפר הגנתית", אמר לו בסיום. "אנחנו משחקים מול קבוצות שמשתדלות מאוד מולנו, עם שחקנים רעבים שרואים מולם את סגנית האלופה ויש להם אקסטרה מוטיבציה. עד שלא נשתפר בהגנה, ניקלע לקרבות כאלה מדי משחק. תודה לאל, הספסל שלו הציל אותנו הלילה, אבל אנחנו חייבים להיות טובים יותר. דיברנו על כל מיני דברים לפני המשחק, והם פשוט לא בוצעו. הלקח לא נלמד. הם עדיין קלעו עלינו 17 שלשות, ואם זה יימשך ככה, לא ננצח הרבה משחקים העונה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לוואר בול. GettyImages
"מי לא רוצה אבא כזה?". לוואר בול/GettyImages

עוד ב-NBA

* שחקני NBA רבים לא מסתירים את העובדה שהם מגיעים למשחקים מול הלייקרס עם מוטיבציה מיוחדת לנצח את לונזו בול, בעיקר בשל ההתבטאות השנויות במחלוקת של אביו לוואר. הדיון סביב האבהות הייחודית של לוואר מעסיק את וושינגטון, היריבה הבאה של הלייקרס, לקראת המשחק. אמש לוואר הזהיר את ג'ון וול מפני בנו, ואמר ש"הוא לא מפסיד פעמיים באותו שבוע". בתגובה, השיב סנטר הוויזארדס מרצ'ין גורטאט ש"ג'ון הולך להתעלל בו" וטען ש"לוואר בול עוד יהרוג את הבן שלו יום אחד".

אבל מאמן וושינגטון סקוט ברוקס חושב אחרת לגמרי. "אנשים מדברים על אבא של לונזו כל הזמן, אבל אבא שלי נטש אותי כשהייתי בן שנתיים. הייתי מת שיהיה לי אבא כמו לוואר, אבא כזה שימלא אותך בביטחון", העיד בכנות. "מבחינתי, אבא כזה זה חלום של כל בן. מסיבה שלא ברורה לי, כולם מבקרים את לוואר. אין ספק שהוא קצת שאפתני מדי לפעמים, אבל הוא נמצא תמיד בסביבה, וזה משהו שהייתי מצפה מכל אב לעשות".

* ניו אורלינס נושמת לרווחה: הפציעה של אנתוני דייוס בקרסול השמאלי, בו נפצע כבר פעמיים בקריירה ונעדר תקופות ממושכות, לא נפגע בצורה רצינית. כוכב הפליקנס נפצע במהלך הרבע הראשון בהפסד 103:93 לפורטלנד ולא חזר, אולם בדיקת ה-MRI חזרה שלילית, והוא עשוי לחזור לשחק כבר במשחק הבא.

אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. רויטרס
הפליקנס נושמים לרווחה. דייויס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully