וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ערן לוי צפוי להחמיץ גם את המשחק נגד בני סכנין

25.10.2017 / 10:14

הקפטן עדיין סובל מכאבים בגב ולמרות שיפור במצבו, הוא כנראה לא ישחק ביום שבת. הצוות המקצועי ימשיך עם אותה חוליית הגנה, שביעות רצון גדולה מקייטה: "בחור צנוע שהתחבר מהר"

אלחסן קייטה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"חלוץ מצוין ובחור עם אישיות חיובית". קייטה/ברני ארדוב

ערן לוי יחמיץ את משחקה של מכבי נתניה בשבת מול בני סכנין. קפטן הקבוצה סובל מבעיה בגבו ולמרות שכבר חש טוב יותר אתמול, ספק רב אם יוכל להתאושש עד שבת. לוי לא שיחק ב-1:3 על עירוני קרית שמונה בגלל הכאבים ויחמיץ את ההתמודדות עם הזהובים מאותה סיבה. בשבת האחרונה לוי אפילו לא הגיע לאצטדיון בנתניה ושהה בביתו בשל כאבים עזים בגב. ביממה האחרונה חלה הטבה כלשהי, אבל עדיין מוקדם מדי עבורו כדי לחזור ולהתאמן.

ההערכה היא שצוות המאמנים לא יעשה שינוי בהרכב שכזכור הוביל את מכבי נתניה לניצחון מרשים על קרית שמונה. קו ההגנה קיבל אחרי המשחק האחרון הרבה מחמאות וזאת אחרי הרביעייה שספגה הקבוצה בטדי שבוע קודם. "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה וכדי להמשיך בדרך שלנו, צריך לחזור עם נקודות", אמרו במועדון.

במועדון מאוד מרוצים מהחלוץ אלחסן קייטה. "מעבר לעובדה שמדובר בשחקן מצוין, קיבלנו גם בחור עם אישיות מאוד טובה", אומרים במועדון. "בחור צנוע ונעים שהתחבר מהר מאוד להוויה של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully