וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה האשים את הכדור והחמיא: "לא היינו עולים בלי בראבו"

סיטי נזקקה להצגה של השוער המושמץ מול וולבס, פפ: "הכדור היה קל מדי". ונגר התרשם מילד הפלא החדש של ארסנל: "לא זוכר צעיר שהשפיע כך על משחק כזה". מוריניו חגג משחק 400 באנגליה

שוער מנצ'סטר סיטי קלאודיו בראבו. רויטרס
הגיבור של סיטי. קלאודיו בראבו/רויטרס

המפעל השלישי בחשיבותו בכדורגל האנגלי, גביע הליגה, היה אמש (שלישי) במוקד העניינים עם חמישה משחקים שהתקיימו במסגרת שמינית הגמר. ההפתעה הגדולה נפלה ב-1:4 של בריסטול סיטי על קריסטל פאלאס, וגם מוליכת הצ'מפיונשיפ וולבס הייתה קרובה, כאשר הגיע לדו קרב מהנקודה הלבנה מול מנצ'סטר סיטי. גם המשחק של ארסנל מול נוריץ' כמעט הפתיע, לפני שצמד של אדי נקטיה הצעיר הרגיע את התותחנים.

עוד בנושא

גביע הליגה באנגליה: מנצ'סטר סיטי עברה את וולבס בפנדלים
גביע ספרדי: מחליפי ברצלונה הביסו את ריאל מורסיה 0:3
גביע גרמני: בורוסיה דורטמונד טיילה, שער בפנדל לאלמוג כהן

שחקן ארסנל אדי נקטיה חוגג. רויטרס
הגיבור החדש של ארסנל. אדי נקטיה חוגג/רויטרס

נקטיה, השחקן הראשון שנולד אחרי שארסן ונגר מונה למאמן ארסנל וכבש עבורה, עלה בסך הכל להופעתו השנייה בקבוצה (נכנס בדקה ה-89 נגד באטה בוריסוב בליגה האירופית) וכאשר הייתה בפיגור 1:0, כבש את השוויון שניות לאחר שנכנס והשלים מהפך וצמד גדול בהארכה. "הכנסתי אותו כי היינו צריכים להבקיע שערים, והוא יודע לעשות את זה", אמר ונגר בסיום, "ידעתי שיש לו איכויות, אבל כשהקבוצה צריכה אותך ואתה מספק, זאת איכות נוספת שאי אפשר לדעת עליה עד שהשחקן עולה לדשא. זה מרשים לחשוב שהוא אפילו לא נולד כשאני כבר הייתי פה, וזה דבר טוב כי החיים נותנים הזדמנויות לצעירים".

"מקווה שתהיה לו קריירה ארוכה באנגליה", הוסיף, "אנחנו גאים לתת צ'אנסים לצעירים, זה חלק מה-DNA שלנו ומתכוונים להמשיך לעשות את זה. אנחנו שמחים שהוא אצלנו. אני לא זוכר שחקן צעיר שהשפיע כך על משחק כזה, עד שהוא נכנס חסרו לנו רעיונות ויצירתיות".

אוהדי ארסנל, אגב, כנראה התלהבו קצת יותר מדי מנקטיה, ודאגו לערוך את ערך הוויקיפדיה שלו. לשם השחקן (אדוארד קדאר נקטיה) הוסיפו גם את השמות פלה, מראדונה, רונאלדיניו וקאקה, ולתיאור השחקן נוספה השורה: "הוא נחשב לשחקן הגדול ביותר בכל הזמנים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

במנצ'סטר סיטי התעסקו בסיום הניצחון על וולבס בפנדלים בעיקר ביכולתו של קלאודיו בראבו, שסיפק שלוש הצלות נפלאות במצבים של אחד על אחד במהלך המשחק ואז גם עצר שני פנדלים, לפני שסרחיו אגוארו שלח את התכולים לרבע הגמר עם פאננקה. "לא היה קל לו בעונה שעברה אבל הוא שוער ברמה גבוהה", החמיא פפ גווארדיולה, "אתה לא יכול לעמוד בשער של ברצלונה ושל נבחרת צ'ילה אם אתה לא שייך לרמות הכי גבוהות. הגיע לו לככב ככה, בלעדיו לא היינו בשלב הבא. הוא פה כדי לשחק אבל הוא מקצוען והוא יודע שעליו להישאר מוכן, אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה בכדורגל".

וולבס הייתה הראשונה שלא ספגה העונה מהקבוצה המלהיבה של גווארדיולה, שהאשים את כדור המשחק (השונה מהכדור איתו משחקים בפרמיירליג): "זה לא מקובל לשחק עם כדור כזה. זה כדור שלא מתאים למשחק ברמות הגבוהות. הוא היה קל מדי, אי אפשר לשלוט בו, זה לא כדור טוב. זה בלתי אפשרי להבקיע עם כדור כזה ואני יכול להגיד את זה כי ניצחנו. אם לא היינו עולים לשלב הבא אלו היו סתם תירוצים. השחקנים שאלו 'מה זה הכדור הזה?'. לצערי, כנראה שגביע הליגה הוא לא מפעל רציני מספיק כדי לקבל כדור רציני. אלה עניינים של שיווק ושל כסף, אבל זה לא מקובל. כל השחקנים התלוננו".

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
נראה שמוריניו דווקא אהב את הכדור/רויטרס

בינתיים, בצד האדום של העיר, ז'וזה מוריניו רשם את משחקו ה-400 בכדורגל האנגלי. צמד של ג'סי לינגארד הספיק לו כדי לחגוג 0:2 נגד סוונסי והעפלה. "הגישה שלנו הייתה טובה מאוד הפעם. אני מאוד מרוצה", אמר הפורטוגלי, שהיה מאוד מאוכזב משחקניו לאחר ההפסד להאדדרספילד בליגה. על ציון הדרך: "כמובן שאני עדיין מתרגש ממשחקים, אבל 2004 הייתה מזמן. אני בוגר יותר ומגיב בצורה שונה לדברים. נשארתי אדם שרוצה לנצח ושונא להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully