וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ השפיע: קלאוס סירב לבעוט פנדל. לויטה יעזוב?

25.10.2017 / 7:28

היווני התבקש להיות אחד מארבעת הבועטים הראשונים, סירב ועבר להיות הבועט השישי. שחקנים הודו: "ברגע שורמוט יצא, הלכה היצירתיות". השוער לא מקבל קרדיט וישקול את עתידו. קינן שוב יפתח?

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

דקות של חרדה עברו אתמול (שלישי) על שחקני מכבי חיפה בזמן ביצוע בעיטות הפנדלים מול הפועל עכו. השחקנים שהמתינו לבעיטות ההכרעה הבינו שהפסד עשוי לגרום לזעזוע בתוך המועדון לקראת המשחק בקרית שמונה. למרות היכולת הלא משכנעת, כמה מהם הודו כי שחררו אנחת רווחה בסיום וכי הלחץ בקבוצה השפיע על חלקם במהלך הזמן שנותר בין סיום ההארכה לביצוע הבעיטות. את הדבר היה ניתן ללמוד מהשיחה שערך גיא לוזון עם השחקנים קודם לכן. כך למשל, סטפנוס אתנסיאדיס התבקש לבעוט את אחד מארבעת הפנדלים הראשונים, אך טען בנוכחות שאר השחקנים כי הוא מרגיש "כבדות" מסוימת ומעדיף להימנע מבעיטה מהנקודה הלבנה. לוזון העביר אותו להיות הבועט השישי ולכן היווני כלל לא בעט אתמול. מי שהיה אמור לבעוט את הפנדל החמישי לחיפה, שלא נבעט, הוא קאיו. בניגוד ליכולת שלו מתחילת העונה, הקשר הברזילאי הציג אתמול יכולת סבירה ובמועדון שאבו מכך עידוד מסוים. יחד עם זאת, בחיפה עדיין מצפים ממנו לשיפור ניכר.

עוד בנושא

מכבי חיפה ניצלה מהדחה ברבע גמר גביע הטוטו וגברה בפנדלים על עכו
מאנספורד: "ההפסד לא מקובל, אך ג'ורדי כאן ולא נמהר לעשות שום דבר"

שחקן מכבי חיפה נטע לביא מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
טען שהוא מרגיש כבדות. סטפנוס אתנסיאדיס/אדריאן הרבשטיין

"ברגע שורמוט יצא, הלכה היצירתיות. היה לנו קשה מאוד לפתח התקפות ולא היה מי שיכניס כדור עומק חכם", אמר אחד השחקנים. הסיבה שבגללה לוזון החליט להוציא את הקשר בשלב מוקדם יחסית, ולא לתת לו להשלים 90 דקות, נובעת מהרצון שלו להעניק לו אשראי במשחק בקריית שמונה. גם גיורגי קוסטדינוב יצא מאותה סיבה. מי שרואה עצמו מאוכזב מאוד ממעמדו הוא השוער אוהד לויטה, ששותף במשחק אחד העונה, בגביע הטוטו, לפני יותר מחודשיים. אם המצב יימשך, לויטה יעזוב את מכבי חיפה בינואר. חלק מהשחקנים הודו כי ההחלטה לגבי לויטה תמוהה, מאחר ורוב השחקנים המחליפים שולבו אתמול. "זה לא שיש הבדלים גדולים בין השוערים כמו בקבוצות אחרות. החלטה מוזרה", אמרו. מוחמד עוואד שתורגל שלשום בהרכב לא פתח משום שלוזון החליט ברגע האחרון לתת הזדמנות נוספת לקאיו. שחקנים סיפרו כי עוואד חש תסכול מהמצב, לאחר שהיה בטוח שיפתח בהרכב. לוזון מתלבט אם לפתוח עם דקל קינן בשבת על חשבון רמי גרשון.

ומה לגבי רשימת הפצועים? ובכן, ארנסט מאבוקה חש כיווץ בשריר, רז מאיר סובל מכאבים בקרסול, עומר דמארי הוחלף בשל כיווץ בשריר, קהת סבל מכאבים במפשעה אך דיווח בסיום לצוות שלו כי הוא כשיר. כל אלה הצטרפו לעומרי בן הרוש, ניקיטה רוקאביציה ואופיר מזרחי. "כרגע לא ברור מי יהיה כשיר למשחק ומי לא. מחר (היום, א"י) אין אימון, כך שרק ביום חמישי נדע מה מצבם", אמר גיא לוזון בסיום, ונשאל לגבי הבעיות בקבוצה שלו. "אנחנו צריכים 'להרוג' את המשחק. אנחנו מקבלים גולים קלים מדי, משלמים על זה וזה נגרר. צריכים להפסיק להיות נחמדים כל כך. היה לי חשוב מאוד לנצח, לא משנה איך, בטח שזה משחק גביע. יש כאן שחקנים שגרמו לי להבין שאני צריך להשתמש בהם יותר". על שריקות הבוז מהקהל אמר: "אני מכבד את הקהל. זכותו לומר מה שהוא רוצה. תפקידי הוא להתרכז במה שקורה על הדשא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רז מאיר שחקן מכבי חיפה עם גיא לוזון. אדריאן הרבשטיין
סובל מכאבים בקרסול. רז מאיר/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully