וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטיס קציקאריס: "המשחק מול באיירן מינכן קשה, אנחנו האנדרדוג"

24.10.2017 / 20:31

מאמן הפועל ירושלים מוכן למשחק מול הבווארים והוסיף: "קשה למצוא מחליף לג'רלס", על קינזי: "מקווים שבקרוב הוא יחזור". צירבס: "אני מכיר את ירושלים, היא חזקה" (ד', 19:30, ספורט 1)

one

רכז הפועל ירושלים יוגב אוחיון פצוע, אך בשל חשיבות המשחק מול באיירן מינכן (ד', 19:30, ספורט 1) הוא ישחק. ליאור אליהו לא התאמן עם הקבוצה היום בגלל נפיחות בפנים, אך ישחק. "אני לא מאמין שזה משחק של לחיות או למות עבורנו", אמר מאמן הקבוצה פוטיס קציקאריס לקראת המפגש מול הגרמנים במסגרת המחזור השלישי בבית ב' של היורוקאפ, "כמובן שזה משחק חשוב מאוד, כמו שיהיה כל משחק מעתה והלאה. אני רוצה שנהיה מרוכזים לאורך כל המשחק".

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
אופטימי. קציקאריס/יוסי ציפקיס

המאמן היווני התייחס גם לשחרורו של קרטיס ג'רלס בסוף השבוע האחרון ולאפשרות למצוא לו מחליף ואמר: "זה לא קל למצוא מחליף לג'רלס מהרבה סיבות, בגלל השוק ובגלל המצב שאנחנו נמצאים בו עכשיו. אנחנו רוצים למצוא את השחקן הנכון ואני מקווה שזה יקרה בקרוב". על מצבו של טרנס קינזי הפצוע אמר המאמן: "קינזי עובד טוב מאוד. כל יום הוא עובד יותר ואנחנו מקווים שבקרוב מאוד הוא יוכל לשחק איתנו כדי שניתן לו דקות שיכניסו אותו לקצב. זה משהו נוסף שממש חסר לנו - הפיזיות והנוכחות שלו על המגרש. אנחנו צריכים את TK שייתן לנו דחיפה נוספת בהגנה ובהתקפה ואנחנו מקווים שזה יקרה בקרוב".

על המשחק עצמו מול באיירן אמר קציקאריס: "אפשר לומר שאנחנו האנדרדוג במשחק הזה. באיירן מינכן היא אחת המועמדות לזכות ביורוקאפ. מדובר בארגון גדול שמנסה לחזור ליורוליג. הם בנו קבוצה עם עומק וניסיון. זאת קבוצה כישרונית מאוד, קבוצה שתקפוץ על המגרש כדי 'להרוג' אותך. הם לא מוותרים ומשחקים עד השנייה האחרונה, גם אם הם מובילים בשלושים או ארבעים הפרש. אנחנו צריכים להיות מוכנים לזה ולהציג שיפור בהגנה, במיוחד בצבע כי הגבוהים שלהם אפקטיביים מאוד. נצטרך להיות גם באותה רמת אגרסיביות שהם משחקים בה. אני רוצה שהקבוצה שלי תמסור את כמות האסיסטים שלהם. נצטרך לעשות עבודה טובה, להיות מרוכזים ולהגביל את כמות האסיסטים שלהם".

יותם הלפרין, שיפגוש את האקסית בה שיחק ב-2012/13, אמר: "זה משחק חשוב מאוד בשבילנו כי הפסדנו בשניים הראשונים. נבוא וניתן הכול כדי כדי לנצח. אם נבוא אגרסיביים מההתחלה, אנחנו יכולים לנצח".

אקס מכבי תל אביב וסנטר באיירן מאיק צירבס אמר לקראת המשחק: "מאחר ששיחקתי במכבי תל אביב, אני מכיר את הפועל ירושלים די טוב. היא קבוצה חזקה. אחרי שהיא הפסידה במשחקים הראשונים, היא תנסה הכול כדי למצוא את הדרך חזרה. אנחנו צריכים להיות מוכנים". מאמן באיירן ונבחרת סרביה סשה ג'ורג'ביץ': "הפועל ירושלים היא האלופה הישראלית. יש להם אוהדים אדירים שיוצרים אווירה מצוינת בכל משחק ביתי. הם השחקן השישי של הקבוצה. יש לה שחקנים מנוסים כמו יותם הלפרין, אתלטים נהדרים כמו ריצ'רד האוול ושחקנים כמו אומיץ', שיכול לדחוף את כל הקבוצה כשהוא עולה מהספסל. ירושלים אולי הפסידה בשני המשחקים הראשונים שלה במפעל, אבל זה הופך אותה למסוכנת יותר. אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשחק שלנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מאיק צירבס שחקן באיירן מינכן מול קרלוס סוארס שחקן מלאגה. מתוך הטוויטר של באיירן מינכן, אתר רשמי
צירבס חוזר לירושלים/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של באיירן מינכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully