וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופ היינקס: "המשחק מול ר.ב. לייפציג מיוחד מאוד, לשחקנים חזר הביטחון"

מאמן באיירן מינכן מוכן למשחק הגדול בסיבוב השני של הגביע הגרמני (ד', 21:45, ספורט 1), בו ייאלץ להסתדר ללא תומאס מולר וככל הנראה גם מאטס הומלס. האזנהוטל: "מוכנים לאתגר גדול"

קורנטן טוליסו שחקן באיירן מינכן. רויטרס
טוליסו ובאיירן יוצאים למשחק חוץ קשה/רויטרס

הסיבוב השני בגביע הגרמני יימשך מחר (רביעי) עם שמונה משחקים כשבמוקד יעמוד כמובן הקרב בין האלופה לסגניתה כשר.ב. לייפציג תארח את באיירן מינכן (21:45). הרטה ברלין תנסה לעבור את פ.צ. קלן המסובכת, וולפסבורג תארח את האנובר ו-ורדר ברמן החלשה תפגוש את הופנהיים. שטוטגרט תנסה לא למעוד מול קייזרסלאוטרן.

שחקני ר.ב. לייפציג. AP
שחקני לייפציג/AP

ר.ב. לייפציג - באיירן מינכן (ד', 21:45)

משחק ראשון מבין שניים בין שתי הקבוצות הללו, שישחקו זו מול זו גם בשבת באליאנץ ארנה. באיירן מינכן, שהפסידה בעונה שעברה בחצי הגמר לבורוסיה דורטמונד, היא שיאנית הזכיות בגביע עם 18 כאלה ו-21 הפסדים בגמר. יוזואה קימיש יפגוש את הקבוצה שלו לשעבר, שם שיחק בין 2015-2013. הבווארים ייאלצו להסתדר ללא תומאס מולר שנפצע במהלך הניצחון מול המבורג בשבת, גם מאטס הומלס ככל הנראה בחוץ, אבל עשוי להיכלל בסגל. אליהם מצטרפים כמובן גם מנואל נוייר, חואן ברנאט וחאבי מרטינס.

יופ היינקס אמר לקראת המשחק: "המשחק הזה מיוחד מאוד כי הוא בין שתי קבוצות ברמה גבוהה. אני תמיד אופטימי ואני גם אופטימי לקראת המשחק הזה. אני מאמין שגם השחקנים שלי אופטימים. היה חשוב שניצחנו בשלושת המשחקים האחרונים אז השחקנים קיבלו ביטחון מחדש. אנחנו צריכים לספק תצוגה מצוינת כדי להישאר בגביע אחרי המשחק מול לייפציג". מאמן ר.ב. לייפציג רלף האזנהוטל אמר: "לא רצינו לעשות את הדרך הקלה בגביע, כמובן שעומד בפנינו אתגר גדול, אבל אנחנו מוכנים לזה".

משחקים נוספים:
הרטה ברלין - פ.צ. קלן (19:30)
קייזרסלאוטרן - שטוטגרט (19:30)
אוסנברוק - נירנברג (19:30)
וולפסבורג - האנובר (19:30)
רגנסבורג - היידנהיים (21:45)
פרייבורג - דינמו דרזדן (21:45)
ורדר ברמן - הופנהיים (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully