וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס עדיין על הספסל של פורטו, שתנסה להיפטר ממנו בינואר

אגדה במצוקה: אחרי שדווח שהשוער הספרדי בן ה-36 נענש על הגישה הלא מקצוענית שלו באימוני פורטו, כעת מתברר שהוא עשוי לעזוב את קבוצתו כבר בחלון הקרוב בגלל שיקולים פיננסיים

שוער פורטו איקר קסיאס. רויטרס
תחנה חדשה בגיל 36? קסיאס/רויטרס

כך נפלו גיבורים: איקר קסיאס בדרך החוצה מפורטו. השוער האגדי של ריאל מדריד, שזכה עמה ובמדי נבחרת ספרד בשורה ארוכה של תארים, ירד לספסל של הקבוצה הפורטוגלית השלושת המשחקים האחרונים, ועל פי הדיווחים בפורטוגל, צפוי להימכר בחלון ההעברות הקרוב בינואר.

לאחרונה דווח שבפורטו מפקפקים במקצוענות של קסיאס ומבקרים את התנהלותו של השוער הוותיק, שלכאורה השתמש בצורה מוגזמת במכשיר הטלפון שלו במתקן האימונים, עד שננזף על ידי המאמן. עוד דווח כי הוא מציג גישה לא רצינית באימונים ו"לא מתאמץ". עם זאת, המאמן סרג'יו קונססאו הכחיש את הדברים ואמר: "ההתנהגות של קסיאס היא פנטסטית, ללא רבב. הוא עובד קשה ועושה כל מה שאני מבקש ממנו", הצהיר המאמן, שטען שקסיאס סופסל בגלל סיבות טקטיות ולכן הועדף ז'וסה סה בן ה-24.

היום בספרד מפרסמים כי "פורטו מנסה לדחוק את קסיאס החוצה" בחלון ההעברות הקרוב בינואר, וזאת בגלל מניעים כלכליים. פורטו חוששת מעונשים של פיפ"א מכיוון שאינה עומדת בתקנות הפייר פליי הפיננסי, ולכן מנסה להשתחרר מהשחקן שמקבל את המשכורת הכי גבוהה בקבוצה. קסיאס מרוויח 5 מיליון יורו בעונה. כמו כן בקבוצה מקווים להרוויח על מכירתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully