וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנספורד: "ההפסד לא מקובל אך ג'ורדי כאן ולא נמהר לעשות שום דבר"

24.10.2017 / 16:20

יממה לאחר ההפסד הכואב, מנכ"ל מכבי תל אביב הרגיע: "לא נמהר לעשות דבר, קרויף ענה בכנות על שאלות. גולדהאר מעורב ב-110 אחוז". על המשחק: "הגול השני היה באופסייד, היה צריך להיגמר 1:1"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד השתתף היום (שלישי) באירוע שאורגן על ידי הספונסרים של הצהובים והתייחס למעמדו של המאמן ג'ורדי קרויף, בעקבות ההפסד הצורם להפועל באר שבע. לדברי מאנספורד: "מה שקרה ב-24 השעות האחרונות ובשני המשחקים האחרונים לא מקובל, מכבי קיימת הרבה שנים ואנחנו נצליח להמשיך ולעמוד ביחד".

אנספורד המשיך ואמר: "בימים כאלה חשוב שכולנו פה, כל הצוות, לא משנה מה קרה אתמול העסקים נמשכים כרגיל בקבוצה. הפסדנו רק שני משחקים מתוך 23, ג'ורדי איתנו חמש שנים, לא נמהר. ג'ורדי כאן. הוא ענה על השאלות אתמול בכנות. כולם יודעים שההופעות האחרונות לא מקובלות. זה לא יכול להמשיך וג'ורדי ושרן (ייני) אמרו זאת. אני מתנצל על אתמול, זו לא מכבי תל אביב. כולנו עובדים ביחד כדי לדאוג שזה לא יקרה שוב. אנחנו רוצים לזכות בתארים וההפסד כמובן לא מקדם אותנו לשם, אז עכשיו צריך לדאוג ללמוד מהטעויות ולא לעשות אותן שוב. גודלהאר 110 אחוז במכבי,כך תמיד היה וכך יהיה. זה לא ישתנה לעולם".

עוד בנושא:

כשהזעם משחק כדורגל: על הניצחון של הפועל באר שבע מול מכבי תל אביב
מכבי תל אביב: אנגלידיס יפגש עם קרויף: "נופתע אם גולדהאר ישלח אותו הביתה"
ג'ורדי קרויף בתפקיד גיא לוזון: הרשת מגיבה למשחק הנפל של מכבי תל אביב

בן מנספורד, מנכ"ל מכבי תל אביב. קובי אליהו
"צריך לתת לג'ורדי קרדיט על מה שעשה למועדון". מאנספורד/קובי אליהו

מנספורד המשיך להתייחס למצב במועדון ואמר: "זה מצב מורכב, ג'ורדי היה פה חמש שנים כמנהל מקצועי, הוא הוכיח את עצמו עם שלוש אליפוויות רצופות, פעמיים סגנות והשתתפות בגביעי אירופה כולל ליגת האלופות. צריך לתת לו קרדיט על מה שעשה עבור המועדון בתמיכת מיטש. עכשיו המצב מאוד שונה, מצב שלא רואים הרבה, שעושים מעבר כזה מניהול מקצועי לאימון, אבל הייתה הסכמה בין מיטש לג'ורדי שזה הדבר הנכון והמשכנו הלאה. אנחנו עדיין רוצים את כל המטרות. יש לנו שלושה משחקים באירופה, גביע, גביע הטוטו ויש עוד הרבה משחקי ליגה".

לדברי המנכ"ל הצהוב: "כולם במועדון רוצים להשיג את המטרות האלה, יש לנו סגל איכותי מספיק. אנחנו צריכים להמשיך ולעבוד ביחד, זה המסר לאוהדים - אנחנו מצטערם, זה לא מקובל, אם נצמשיך ביחד נשיג תארים. אני לא אדבר על חדר ההלבשה, זו הממלכה של ג'ורדי, בסופו של דבר השחקנים והצוות יודעים שההופעה בשני המשחקים האחרונים לא הייתה בסדר. יש לנו את כל התנאים הנכונים להצליח מבחינת מתקנים, ספונסרים, השחקנים יודעים את זה ולא צריכים שאגיד להם את זה. מה שנאמר ביניהם צריך להישאר מאחורי דלתות סגורות".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: אנגלידיס יפגש עם קרויף: "נופתע אם גולדהאר ישלח אותו הביתה"

לכתבה המלאה
בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
"מעורב ב-110 אחוז". גולדהאר/ברני ארדוב

לסיכום קבע מנספורד: "אני לא האדם הנכון לשאול על עניינים מקצועיים. החלפנו הרבה שחקנים ויש לנו לא מעט פצועים. אני יודע שעוד קבוצות יכולות להגיד את זה, אבל לכל השחקנים הבינלאומיים אין מספיק זמן כדי להתאושש בשנתיים האחרונות. אלה לא תירוצים, פשוט עובדות. לא ראיתי את המשחק אתמול אבל ראיתי אותו הבוקר, הגול השני היה מנבדל והיה יכול להיגמר 1:1. לא צריך לצאת מפרופורציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully