וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הפועל עכו מנסה להגיע להסכם פשרה על גובה הפיצוי של שלומי דורה

24.10.2017 / 13:59

הקבוצה הציעה לדורה פיצוי של שלוש משכורות, אך המאמן מעוניין לקבל חמש משכורות ולוותר על היתר, דבר אליו בעכו לא מוכנים כעת. שאול דה צ'וקרל יעמוד על הקווים נגד מכבי חיפה

שלומי דורה מאמן הפועל עכו. לילך וייס, מערכת וואלה!
יגיע לפשרה עם המועדון? שלומי דורה/מערכת וואלה!, לילך וייס

הנהלת הפועל עכו מנסה להגיע להסכם פשרה עם המאמן המפוטר שלומי דורה על גובה הפיצוי. בעכו ישבו אתמול (שני) עם דורה ועורך דינו והציעו לו לקבל פיצוי של שלוש משכורות כעת ולעזוב את הקבוצה. דורה, שכידוע חתום על חוזה עד סוף העונה וזכאי לקבל את המשכורת בשל פיטוריו, הציע לפי גורם המקורב להנהלת עכו לקבל חמש משכורות מראש ולוותר על היתר, דבר אליו בעכו לא מוכנים כעת.

אם הצדדים לא יגיעו לפשרה בעכו ייאלצו לשלם בכל חודש בחודשו לדורה את המשכורת ולקוות שזה יקבל הצעה מקבוצה אחרת, כאשר אותו גורם הבהיר שראשי עכו אמרו שאם לא יגיעו לפשרה, ייתכן ובהנהלה יקשו בעתיד על דורה אם יקבל הצעה בשל המשכורת שמקבל מהמועדון. "בסוף זה יסתדר" העריך גורם במועדון, "ימצאו את הדרך הנכונה".

המשכורת של דורה והמצב הכלכלי הלא פשוט גם כך ישפיעו על זהות המאמן הבא כאשר מי שיגיע לעכו לא צפוי לקבל שכר גבוה. בשלב זה אלי כהן נחשב למועמד המוביל כאשר גם ירון הוכנבוים ודוד מרטן הוזכרו כמועמדים להגיע לקבוצה. בינתיים מי שיעביר את האימונים ואת המשחק היום נגד מכבי חיפה במסגרת גביע הטוטו הוא שאול דה צ'וקרל מאמן הנוער שעשוי לעמוד על הקווים גם מול מכבי תל אביב.

עוד בנושא:

שלומי דורה פוטר מהפועל עכו, אלי כהן המועמד המוביל להחליפו
ליגת העל: ניצחון בכורה להפועל רעננה, 0:2 על הפועל עכו בחוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully