וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "שחקנים צריכים להוכיח לגיא שהוא טעה". אוניווני שוחרר

24.10.2017 / 12:48

במכבי חיפה התייחסו להזדמנות שיקבלו קינן, ורמוט, לביא, דמארי ועוואד הערב. הקשר הניגרי עזב: "לא התרשמנו שיתאים לבוגרים בעונה הבאה". יונתן לוי תורגל, אך שבר את האף

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר הפסדה של מכבי חיפה לבית"ר ירושלים

מכבי חיפה החליטה לשחרר את הקשר הניגרי קלצ'י אוניווני, שנבחן בקבוצה בשבועות האחרונים. הקשר בן ה-18, שחקנה של יוסטון לשעבר שהתאמן בימים האחרונים בקבוצה הבוגרת, היה אמור לחתום עד תום העונה במועדון ולהצטרף לקבוצת הנוער אך במועדון החליטו בסופו של דבר לא להחתימו. "המטרה הייתה להחתים שחקן שיהיה מספיק טוב כדי לחזק את קבוצת הבוגרים בעונה הבאה. לא התרשמנו שהוא מתאים", אמרו במועדון.

חיפה תארח הערב (שלישי) את הפועל עכו ברבע גמר גביע הטוטו (21:00, 5 לייב), וגיא לוזון החליט כבר אתמול לערוך רוטציה רחבה בסגל שלו. "זאת ההזדמנות של כל השחקנים שטענו שהם לא מקבלים אשראי להוכיח לגיא שהוא טעה לגביהם ולתת להם הזדמנות לשחק בקרית שמונה. הקבוצה שיחקה טוב מול בית"ר ירושלים, אבל גיא הבהיר לשחקנים שהוא פתוח לשינויים", סיפרו במועדון, תוך שהם מכוונים לשחקנים כמו דקל קינן, נטע לביא, גילי ורמוט, עומר דמארי ומוחמד עוואד, שלא קיבלו מספיק אשראי לאחרונה.

עוד בנושא:

לוזון יבצע רוטציה בגביע הטוטו, קינן, ורמוט ודמארי יפתחו
מכבי חיפה: רק מתיחה לניקיטה רוקאביציה
סינטאיהו סלליך: "ההפסד כואב. צריכים לשחק הרבה יותר טוב"

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. טל לוי
יקבל הזדמנות. נטע לביא/טל לוי

המגן יונתן לוי תורגל אתמול בעמדת המגן השמאלי במקום עומרי בן הרוש, אך במהלך האימון שבר את אפו כתוצאה מכדור שנבעט לפניו והוא הועבר לטיפול ולא יהיה בסגל. זו הסיבה שהמגן שי בן דוד יקבל שוב את ההזדמנות בהרכב. "ליונתן אין מזל. בפעמים הקודמות גיא רצה לתת לו את ההזדמנות והוא סבל מפציעה טורדנית. קודם לכן הייתה את הבעיה של השירות בצבא. אנחנו לא מצליחים לשלב אותו", אמרו בחיפה.

לוזון יעלה גם עם רז מאיר בעמדת המגן הימני, ודקל קינן יתופקד לצד רמי גרשון. תחילה נשקלה האפשרות להציב את גרשון בעמדת המגן השמאלי, אבל במועדון לא רוצים לסכן את אליסון דוס סנטוס שהיה אמור לפתוח בעמדת הבלם במצב הזה. ניקיטה רוקאביציה ייעדר הערב בגלל הפציעה, אבל בכל מקרה לא היה אמור לפתוח. הוא צפוי להחמיץ גם את המשחק בקרית שמונה. "שני המשחקים הקרובים הם מבחן חשוב לקבוצה, לגיא, לכולנו", אמרו הבוקר במועדון.

צפו: יום בחיי אליסון דוס סנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully