וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילביו ברלוסקוני: "למילאן יש בעיות פיננסיות, מודאג משתיקת הבעלים"

בעלי הרוסונרי לשעבר התראיין לתקשורת המקומית באיטליה וסיפר: "יודע בוודאות שיש בעיות". אם ההלוואה של חברת "אליוט" האמריקאית לא תוחזר, היא עשויה להשתלט על המועדון

יונגהונג לי (מימין) לצד דייויד האן לי הבעלים החדשים של מילאן. רויטרס
"הוא לא מדבר, לא נותן ביטחון". בעלי מילאן, יונגהונג לי/רויטרס

נשיא מילאן לשעבר, סילביו ברלוסקוני התראיין אתמול (שני) לרשת טלהלומברדיה האיטלקית וסיפר שממה שהוא יודע, מילאן עדיין נמצאת בקשיים כלכלים לא פשוטים. "עדיין יש בעיות פיננסיות במילאן" הוא הזהיר, והוסיף: "אני מודאג בעיקר משתיקתו של הבעלים הנוכחי".

הנשיא לשעבר מכר את המועדון לאיש העסקים הסיני יונגהונג לי בחודש אפריל, ובעקבות כך הושקעו כספים רבים במועדון בקיץ האחרון על ידי הבעלים החדש. עם זאת, חשוב לזכור שהרכישה מומנה בחלקה על ידי חברת "אליוט" האמריקאית, שתקח שליטה על המועדון אם ההלוואה שהעבירו לא תוחזר בשלמותה על ידי לי.

עוד בנושא:

לאונרדו בונוצ'י יחמיץ את המשחק מול יובנטוס: "הגיע לנקודת השפל"
אנטוניו קסאנו: "אם היה לי ראש אחר על הכתפיים, הייתי יכול לשחק בפלנטה אחרת"
דיווח באיטליה: מילאן מוכנה לפטר את וינצ'נזו מונטלה ולמנות את פאולו סוזה

"אני יודע בוודאות שיש בעיות במילאן" אמר ברלוסקוני, שכרגע נמצא בעמדה של אוהד, בראיון שסיפק. "שתיקתו של הבעלים מדאיגה אותי. הוא לא מדבר, לא נותן ביטחון. אם הקבוצה תמשיך לספק תוצאות לא טובות, יכול להיות שחברת 'אליוט' תשתלט על המועדון. ואגב, לפי דעתי לא מדובר בהכרח בדבר רע".

ראש ממשלת איטליה לשעבר הוסיף: "הבעיה היא שהם יקבלו אותו עם חוב של יותר מ-100 מיליון יורו אם הקבוצה לא תעפיל לליגת האלופות. הם יוכלו למכור את המועדון לבעלים אחר בסכום לא יקר בהשוואה לערכו האמיתי, אבל הם יהיו מוכרחים לרפא אותו אחרי כמה שנים כבדות. אני לא משוכנע שיהיו קופצים, מילאן לא מזמינה כמו בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully