וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחצנות, טראש טוק וחמלה: הלילה הסוער של גולדן סטייט

הווריירס הכעיסו עם מהלך שחצני בניצחון על דאלאס וספגו ביקורת, דריימונד גרין ואמא שלו המשיכו בקו הרברבני ובטראש טוק, ורק סטפן קרי סיפק מחווה מרגשת לאחיין של יריבו. וגם: הליגה מודה בטעויות מכריעות לרעת אוקלהומה סיטי

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
תיקנו את הטעויות. קרי/AP

גולדן סטייט התקשתה הלילה (בין שני לשלישי) במשך שני רבעים וחצי מול דאלאס, עד שהחלה להשתחרר מבחינה התקפית והביסה את המאבריקס 103:133, כששלושת הכוכבים סטפן קרי (29 נקודות), קווין דוראנט (25) וקליי תומפסון (21) מוליכים את האלופה למאזן 2:2 אחרי פתיחת עונה מקרטעת. המאמן סטיב קר אמר ש"דווקא אהבתי את זה שהתקשינו מעט, כי עשינו את אותן הטעויות שעשינו במשחקים הקודמים שלנו, כך שזה היה טוב שידענו להגיב ולהפוך את המשחק במחצית השנייה".

עוד בנושא

גולדן סטייט חזרה לדרוס, הפסד בכורה ליוסטון, טריפל דאבל לבן סימונס
פיניקס פיטרה את המאמן, תאודוסיץ' נפצע, הת'אנדר שוב מאוכזבים

דריימונד גרין גולדן סטייט מול דאלאס. AP
בחיים לא תטביע עליי. גרין/AP
ריק קרלייל מאמן דאלאס מאבריקס. AP
הגיב בעצבנות. קרלייל/AP

עם זאת, בדאלאס לא אהבו את ההתנהלות של גולדן סטייט, אחרי שג'ורדן בל יצא למתפרצת, כשקבוצתו מוליכה ב-25 הפרש, כשנותרו 3 דקות לסיום והמשחק גמור, ושחקן האורחים סיפק הטבעה שחצנית בשתי ידיים אחרי שזרק את הכדור לקרש. הפרצופים על הספסל של המאבס נראו כעוסים, ובסיום קר ניגש והתנצל בפני מאמן דאלאס ריק קרלייל, שלא קיבל את זה בהבנה ונראה עדיין זעום. "אמרתי לריק שאדבר עם ג'ורדן", אמר מאמן הווריירס, "הוא בחור צעיר, הוא מנסה ליהנות על המגרש, הוא אפילו לא קלט שהוא פגע במישהו. השחקנים הוותיקים שלנו, ווסט וליבינגסטון, כבר רואים דברים אחרת. בחורים צעירים חושבים 'אנחנו פשוט משחקים כדורסל', הוותיקים נפגעים. אז דיברתי איתו". מאמן דאלאס ריק קרלייל סירב להתייחס לדברים, ואמר ש"יש לנו דברים חשובים יותר לטפל בהם מאשר הבחור הזה שזורק לעצמו את הכדור".

מנגד, דריימונד גרין לא הביע רחמים או אמפתיה כלפי דאלאס. "אתה חייב לשחק כאילו המשחק צמוד", אמר גרין, "כך שאם אתה רוצה לזרוק על הקרש ולהטביע, תרגיש חופשי. והוא גם קיבל עבירה. זה היה מהלך נהדר. אז לא, אין לי שום מסר אליו. תעשה מה שאתה עושה. שחק כדורסל. תעשה את מה שאתה עושה. לא רוצה להיכנס לכל הקטע של, 'אוי, הם מובילים בהרבה, זה רע'. מי אמר? פשוט תטביע. מה זה משנה אם הוא הטביע דרך הלוח או סתם הטביע? זה פשוט דאנק. אני לא מבין את זה. זה אחלה מהלך. אחלה מהלך". גם אמא של דריימונד גרין לא הבינה על מה יש להתנצל. "מהמקום שממנו באתי, צריך להצליף בתחת עד השנייה האחרונה. אלה אנשים בוגרים. לא חוסר כבוד, פשוט שחקו", כך צייצה גברת גרין.

אמא של דריימונד ממחישה מאיפה הילד קיבל את הגנים

בתקרית אחרת במהלך המשחק ניסה הרוקי דניס סמית ג'וניור לחדור לסל באגרסיביות ולהטביע על גרין, שעשה עליו עבירה ומנע את ההטבעה, והגיב בטראש טוק אופייני, כשהוא מסנן לעבר הבחור הצעיר "Never ever". אחרי זה גרין אמר ש"לא, החרא הזה לא יקרה, זה לא ליגת קיץ אחי, החרא הזה לא מטביע על אף אחד, שיהיה בהצלחה בפעם הבאה. לא, אף פעם. בחיאת אחי, זה לא קורה".

אבל לצד התגובות השחצניות והפה הגדול, גולדן סטייט חשפה הלילה גם את הלב הגדול של שחקניה, כשלפני המשחק סטפן קרי ניחם את האחיין של שחקן דאלאס דווין האריס על מות אביו. אחיו הגדול של דווין האריס מת ביום חמישי שעבר מתאונת דרכים, והיה בן 38 במותו. קרי פגש ליד מנהרת השחקנים את בריידן בן ה-9, וניחם אותו על מות אביו כשהוא מחבק אותו במשך שניות ארוכות. "קשה למצוא את המילים הנכונות ברגע הזה", אמר קרי, "קשה לי לדמיין מה עובר עליו בגילו, כל מה שיכולתי להגיד לו זה להישען על משפחתו כדי לקבל כוח". האריס, שלא שיחק מאז הטרגדיה המשפחתית, היה באולם עם האחיין שלו וצפה במשחק מהיציע.

סטף מנחם את הילד

* הנהלת הליגה הודתה בשתי טעויות מכריעות בשניות הסיום של המשחק הדרמטי אמש בין מינסוטה לאוקלהומה סיטי, שבו ניצחו הוולבס 113:115 משלשה של אנדרו וויגינס על הבאזר. הטעות הראשונה הייתה מיד אחרי שכרמלו אנתוני העניק לת'אנדר יתרון 112:113 כשנותרו 4.7 שניות לסיום, ומאמן מינסוטה תום ת'יבודו ביקש פסק זמן (על אף שלא נותרו לו פסקי זמן) והמזכירות והשופטים פספסו את זה. מינסוטה נחלצה מעבירה טכנית ואיבוד כדור, בטעות קשה של המאמן שנחלץ ממבוכה (כפי שקרה לדייויד בלאט כמאמן קליבלנד בפלייאוף בעונתו הראשונה). טעות השיפוט השנייה הייתה בחסימה שעשה קארל אנתוני טאונס לוויגינס, שגרמה להכשלתו של פול ג'ורג' ופינתה את וויגינס לקליעה חופשית. על פי ההודעה, החסימה הייתה "רחבה מדי", כשטאונס שלח רגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully