וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "היריבות עם ליאו מסי נגמרה? היא רק התחילה"

הפורטוגלי, שזכה בפעם החמישית בפרס שחקן השנה של פיפ"א, היה מאושר: "עוד רגע נפלא בקריירה שלי". השניים נמנעו מלהצביע אחד לשני, וגם: למי הצביעו ערן זהבי ואלישע לוי?

רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו זכה אמש (שני) בתואר שחקן השנה של פיפ"א בפעם החמישית והשנייה ברציפות וקטף תואר אישי נוסף. הבוקר הארגון פירסם את פירוט ההצבעות של הקפטנים ומאמני הנבחרות ואנשי התקשורת שבחרו בפורטוגלי, כולל את זה של ישראל: קפטן הנבחרת בזמן ההצבעה, ערן זהבי, בחר ברונאלדו כמו גם מאמן הנבחרת, אלישע לוי. רונאלדו, אגב, בחר בחברו לקבוצה לוקה מודריץ'. גם ליאונל מסי בחר חבר לקבוצה והצביע ללואיס סוארס.

הזוכה הגדול, כריסטיאנו רונאלדו, אמר: "הפרס הזה חשוב לי מאוד. להיות הטוב בעולם בפעם החמישית, זה אומר שלא מדובר בצירוף מקרים. מדובר בעוד רגע נפלא בקריירה שלי, וזה משהו שרציתי. רציתי לזכות בפרס הזה פעם נוספת, אני מאושר. אני רוצה להודות לחבריי לקבוצה, גם מריאל מדריד וגם מנבחרת פורטוגל, כמו גם לכל אוהדיי וכל מי שתומך ומעריך אותי. נראה מה יוליד יום, אבל כרגע אני פשוט רוצה ליהנות מהרגע כי אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד".

עוד בנושא:

בפעם השנייה ברציפות: כריסטיאנו רונאלדו שחקן השנה של פיפ"א
ברוב סוחף: קיליאן אמבפה נבחר לשחקן הצעיר הטוב ביותר ב-2017

נבחרת השנה של פיפ"א. רויטרס
נבחרת העונה של פיפ"א/רויטרס

על ההשוואות בינו לבין מסי: "אני לא משווה את עצמי לליאו, הוא שחקן שמתחרה איתי באותו עידן. הוא זכה בפרס השחקן הטוב בעולם מספר פעמים, וגם אני זכיתי. שנינו מקצוענים ורוצים להיות הטובים ביותר וזה מה שזה". כשנשאל האם התגובה שלו בעצם מבהירה שהיריבות עם מסי הגיעה לסיומה, הפורטוגלי ענה: "ממש לא. היא רק התחילה".

הזוכה בפרס מאמן העונה, זינדין זידאן: "אני שמח מאוד לזכות בפרס מכיוון שכולנו עבדנו קשה עבורו. בסופו של יום, הקרדיט מגיע לשחקנים. הם עבדו קשה עבורי כדי להשיג זאת. מדובר בפרס אישי, אבל מדובר במאמץ קבוצתי".

שוער העונה, ג'אנלואיג'י בופון: "זה כבוד גדול לזכות בפרס כזה, במיוחד לאור העובדה שאני כמעט בן 40. אני מאושר ומרגיש שזה מגיע לי. אני לא יכול להפסיק עכשיו, ואני חייב להמשיך ולהשתפר. המטרה שלי היא להילחם עד היום האחרון בו אשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully