וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אנגלידיס יפגש עם קרויף: "נופתע אם גולדהאר ישלח אותו הביתה"

24.10.2017 / 7:06

על רקע הביקורות הרבות ("ג'ורדי הורס שנים נפלאות"), נציג הבעלים יפגש עמו במטרה למצוא פתרונות, וההערכה היא שלא יפוטר בקרוב. שחקנים מוחים על חולשת הסגל, ייני: "זה בסדר שהקהל קילל אותנו"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם ג'ון אוגו/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. "יהיה מאוד מפתיע אם מיטש ישלח הביתה את ג'ורדי"

"זה יהיה מאוד מפתיע אם מיטש יחליט לשלוח את ג'ורדי הביתה אחרי שני משחקי נפל"

על אף אכזבתו הרבה מהתוצאות ובעיקר מהיכולת של מכבי תל אביב, גורמים המקורבים למיטש גולדהאר התקשו אמש (שני) להעריך כי הצעד הבא שלו יהיה לפטר את ג'ורדי קרויף. "יהיה קשה מאוד למיטש לזרוק את ג'ורדי ממכבי תל אביב, בטח באמצע העונה", טען אמש גורם המקורב לבעלי מכבי תל אביב. "מיטש אוהב את ג'ורדי. מיטש מעריך את ג'ורדי. מיטש משוכנע שג'ורדי הוא הדבר הכי טוב שקרה למכבי תל אביב מאז שהוא רכש את הקבוצה מאלכס שניידר ולכן גם אם יבוא הרגע לפטר את ג'ורדי, זה לא יהיה כל כך מהר. זה יהיה מאוד מפתיע אם מיטש יחליט לשלוח את ג'ורדי הביתה אחרי שני משחקי נפל, קשים ככל שהם יהיו".

עוד בנושא

ב-10 שחקנים: 1:2 להפועל באר שבע על מכבי תל אביב
קרויף: "אם ארגיש שאני הבעיה שלנו, אעשה את הצעד"
קרויף, שפונגין וקיארטנסון 4, אצילי 6: ציוני מכבי תל אביב
הגישה המתפרסת של מכבי תל אביב החזירה את וואקמה לעניינים

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקדנציה המוצלחת תסתיים בפיטורים? קרויף/ברני ארדוב

2. קרויף במבחן במשחקים הקרובים

בהנחה שגולדהאר יתקשה להיפרד מקרויף, תעלה תמיד השאלה מתי ההולנדי ירגיש שהוא מיצה את עצמו במכבי תל אביב ולא יכול עוד להוציא את הקבוצה מהבוץ. קרויף היה די פתוח אמש אחרי המשחק בעניין הזה ואמר: "יש לי מערכת יחסים מאוד טובה עם מיטש וג'ק ובלבי ובנפשי אני מכבי תל אביב. אם ארגיש שאני הבעיה ושאיני יכול לסייע, לא אתעקש על מעמדי ולא אפגע במכבי תל אביב". קרויף עדיין מעריך שהוא מסוגל לזכות באליפות העונה עם הקבוצה וספק אם יחליט אחרת, אבל אם גם במשחקים הקרובים לא יהיה שינוי, הוא עשוי לקבל בכל זאת החלטה שהוא עוזב. בסביבתו אמרו אמש שמעבר לגביע הטוטו ביום חמישי מול בני יהודה ולמשחק הליגה ביום ראשון מול הפועל עכו, המבחן הבא של קרויף יהיה מול אסטנה בגומלין. "שם יהיה המשחק שילמד אם משהו השתנה. לנצח בליגה את עכו או רעננה, זה לא מבחן עבור מכבי תל אביב".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אימון מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, מיטש גולדהאר, ג'ק אנגלידיס. יוסי ציפקיס
מתי יסתיימו ימי החסד? גולדהאר, אנגלידיס וקרויף בימים יפים יותר/יוסי ציפקיס

3. "זו היתה טעות לתת לג'ורדי לאמן את הקבוצה"

"כל רגע נוסף שהוא כאן, רק הורס לג'ורדי את השנים הנפלאות שלו. בן אדם צריך לדעת מתי להיפרד"

אבל בזמן שגולדהאר מתקשה לחתוך וקרויף לא רוצה לשחרר, גורמים אחרים בסביבת המועדון גורסים שקרויף ומכבי תל אביב חייבים להיפרד האחד מהשני. "סוף תקופת קרויף כבר הגיעה", אמר גורם בסביבת המועדון. "כל רגע נוסף שהוא כאן, רק הורס לג'ורדי את השנים הנפלאות שלו. בן אדם צריך לדעת מתי לשחרר ומתי להיפרד וג'ורדי לא ידע מתי לחתוך. הזמן הזה רק פוגע בכל הדברים היפים שהוא עשה ובכל הזיכרונות הנהדרים שיש ממנו. זו כנראה היתה טעות לתת לג'ורדי לאמן את מכבי תל אביב. מאמן צעיר וחסר ניסיון לא יכול לקחת כבר על ההתחלה קבוצת צמרת לחוצה שחייבת תואר אחרי שנתיים עקרות. מיטש אולי חשב שזה יהיה סיפור הצלחה, אבל מכבי תל אביב מתפקדת ללא מאמן".

ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גם השחקנים מודים: הסגל חלש מדי. שחקני מכבי תל אביב אמש/ברני ארדוב

4. שחקנים במכבי מודים שכרגע אין להם מה למכור

ג'ק אנגלידיס נמצא בארץ והוא צפוי לקיים היום פגישה עם קרויף כדי לחשוב יחד איך מוציאים את הקבוצה מהבוץ. מושגים כמו: 'אופי', 'אישיות', 'כבוד' ו'גאווה' ירוצו שם וקרויף גם השתמש בהם אמש בחדר ההלבשה בהפסקת המשחק כדי לדרבן את השחקנים. אלא שאחד השחקנים אמר אמש את מה שרבים בקבוצה חושבים: "הבעיה אצלנו היא הרבה יותר גדולה מגישה, הקרבה ומוטיבציה. בסגל הזה אין לנו מספיק איכות. בסגל הזה אין לנו מספיק כדורגל גם הגנתי ובעיקר התקפי. קרויף וגם מקלארן לא מוצאים פתרונות לבעיות של הקבוצה ועם כל הכבוד למילים הגדולות על האש שצריכה להיות בכולם, זה לא מספיק כשאין מצד אחד שחקנים מספיק איכותיים ומצד שני הקבוצה לא מספיק מאומנת".

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גירשו את השחקנים בסיום. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

5. קרויף הפך צרוד בהפסקה, משבר גדול מול הקהל

ייני: "כולנו צריכים להתבייש שהפסדנו לקבוצה בעשרה שחקנים. אנחנו מרגישים נורא. יכול להיות שאנחנו קבוצה לא מספיק טובה. אבל אני לא חושב שנבנתה קבוצה כל כך רעה"

ביום חמישי אחרי המשחק בקזחסטן אמר שרן ייני שהחוכמה תהיה ללמוד ממה שמכבי תל אביב עברה מול אסטנה. ייני יצא לדבר גם אמש, על פי בקשת התקשורת, וענה על השאלות הקשות. "אין לי תשובה למה נראינו כל כך רע. כולנו צריכים להתבייש שהפסדנו לקבוצה בעשרה שחקנים. אנחנו מרגישים נורא. יכול להיות שאנחנו קבוצה לא מספיק טובה. אבל אני לא חושב שנבנתה קבוצה כל כך רעה. אני חושב שיש שחקנים מספיק טובים במכבי תל אביב, למרות שזה לא נראה כרגע".

על קרויף אמר ייני: "אין לנו בעיה של מאמן. אנחנו עובדים טוב מאוד. שני המשחקים האחרונים היו רעים מאוד. שיחקנו בצורה לא חכמה. הייתי רוצה שכולם יבואו יותר לכדור ועל הדרך נגיע למצבים שלנו. ג'ורדי שטף אותנו במחצית. הוא אדם אמוציונלי. כל מה שג'ורדי אמר עלינו בהפסקה, הוא צודק. הלכתי לקהל בסוף עם עוד כמה שחקנים כדי לכבד את הקהל וזה בסדר שחלק גדול קילל אותנו. זה יכול לקרות בכל מועדון. לא בכל השנים של ג'ורדי הצגנו כדורגל טוב. היו לנו תקופות לא טובות גם בעבר, אבל ידענו לצאת מהן. אין שום בעיה עם הקשר שלנו מול ג'ורדי ולי יש אפילו משהו מיוחד כי ג'ורדי מוציא ממני הרבה דברים. אנחנו חייבים לאסוף את עצמנו וללכת למשחקים הבאים כדי לשנות את את התמונה העגומה כרגע".

תמונה שמספרת את כל הסיפור מבחינת מכבי תל אביב הערב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully