וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 1:1 בין ריאל סוסיאדד לאספניול, ג'ירונה הפתיעה את דפור

אסייר יראמנדי השווה עבור הבאסקים, אך הורחק בתוספת הזמן וקבוצתו סופרת ארבעה משחקי בית ללא ניצחון. העולה החדשה ניצחה 1:2 בחוץ את דפורטיבו לה קורוניה וחלפה על פניה בטבלה

one

בווידאו: ה-1:1 בין ריאל סוסיאדד לאספניול

המחזור התשיעי בליגה הספרדית ננעל הערב (שני) עם צמד משחקים: ריאל סוסיאדד נפרדה ב-1:1 מאספניול ואילו ג'ירונה הפתיעה בריאסור עם 1:2 על דפורטיבו לה קורוניה.

ריאל סוסיאדד - אספניול 1:1

הבאסקים חזרו הביתה אחרי השישייה בסקופיה, אבל באנואטה הם סופרים כבר ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון. לאו בפטיסטאו ניצל הססנות של חרונימו רולי ונגח לרשת בדקה התשיעית כדי להעניק לאספניול יתרון, אבל ריאל סוסיאדד השתלטה על המשחק ואיזנה עם שער ליגה שלישי העונה של אסייר יראמנדי, אחרי הכנה של עדנאן ינוזאי בדקה ה-69. קשר נבחרת ספרד הספיק גם לקבל צהוב שני בתוספת הזמן ויחמיץ את המשחק הבא.

אסייר יראמנדי שחקן ריאל סוסיאדד. רויטרס
שער שלישי, אבל גם הרחקה מיותרת. אסייר יראמנדי/רויטרס

דפורטיבו לה קורוניה - ג'ירונה 2:1

צפו בתקציר

העולה החדשה נשקה לקו האדום לפני המשחק, אך בסיומו חגגה ניצחון חוץ ראשון העונה וחלפה על פני דפורטיבו לה קורוניה בטבלה. אדאי בניטס העלה את ג'ירונה ליתרון בפנדל בדקה ה-25, לוקאס פרס שחזר מארסנל השווה באותה צורה בדקה ה-51 והמילה האחרונה הייתה של פורטו. לארי קאיודה, אקס מכבי נתניה, הוריד בראש לעבר הקשר בן ה-25 שהמשיך פנימה והכריע את המשחק בדקה ה-71.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully