וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות: אירה ויגדורצ'יק הודחה מתפקידה כמאמנת הנבחרת

23.10.2017 / 19:05

ההצעה שהועלתה לפני כשלושה חודשים הפכה סופית ורשמית: המאמנת היוצאת תעבור לניהול מקצועי, כך נקבע בישיבת האיגוד. ריסנזון תקפה: "רק במדינה שלנו דברים כאלה יכולים לקרות"

קובי אליהו

עכשיו זה סופי: אירה ויגדורצ'יק הודחה מתפקידה כמאמנת נבחרת ההתעמלות, כך נקבע היום (שני) בישיבת האיגוד החודשית. היו"ר רמי פלד וחברי האיגוד החליטו להוציא לפועל את התכנית שהועלתה ב-31 ביולי, לפיה ויגדורצ'יק תסיים את תפקידה כמאמנת ותעבור לניהול מקצועי.

"הנהלת איגוד ההתעמלות אישררה הערב את ההחלטה מישיבתה בחודש יולי", נמסר מהאיגוד. "הוקמה ועדה מיוחדת שתדון בהגדרת תפקידיה של אירה ויגדורצ'יק באיגוד, בשים לב לכישוריה, קשריה ויכולותיה. במקביל ייצא קול קורא למינוי מאמנות חדשות והקמת ועדת איתור לנושא. עד לקבלת החלטות רשמיות המצב הנוכחי בנבחרת יימשך כרגיל".

עוד בנושא:

נטע ריבקין: "אירה ריסנזון משקרת ומשתמשת בשמי לצורך מניפולציות"

המאמנת אירה ויגדורצ'יק עם בנות נבחרת ההתעמלות האומנותית, ריו 2016. רויטרס
תעבור לניהול מקצועי. ויגדורצ'יק/רויטרס

ויגדורצ'יק (53), שעלתה ארצה ב-1979, קיבלה את אימון הנבחרת לפני אולימפיאדת בייג'ינג, עזבה וחזרה ב-2014, לקראת האולימפיאדה בריו. תחת הנהגתה זכתה הנבחרת בלא מעט מדליות בתחרויות בינלאומיות, כולל באליפויות אירופה ובאליפויות העולם. לפני המשחקים האולימפיים האחרונים פורסם כי בעטה באחת מחברות הנבחרת, מה שהוביל לסערה של ממש. המאמנת בסופו של דבר יצאה עם הנבחרת לריו, אך התקרית הובילה, בסופו של דבר, לסיום דרכה.

לפני הישיבה הגיעו למקום כמה מתעמלות עבר שביקשו להביע תמיכה בויגדורצ'יק ביניהן מתעמלת העבר אירה ריסנזון שהביעה תמיכה אתמול בפוסט שעורר את כעסה של נטע ריבקין ששמה שורבב פנימה. "לצפות שאירה תספק הישגים בארבעה חודשים זה קצת הזוי", אמרה ריסנזון. "כשמאמן על אומר שלא ייצאו לתחרות, צריך לכבד את המילה שלו, כי אחרי 30 שנה של הישגים נותנים את המילה. היא אגדה, היא גידלה דור שלם של התעמלות אמנותית, ועכשיו רוצים לפטר אותה. זה הזוי, רק במדינה שלנו יכולים לקרות כאלה דברים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יו"ר איגוד ההתעמלות רזי פלד. קובי אליהו
נגמר הסיפור. רזי פלד/קובי אליהו
מתעמלת העבר אירה ריסנזון. קובי אליהו
הגיעה לתמוך. ריסנזון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully