וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מאשימה את מכבי תל אביב כדורסל בהפרת זכויות יוצרים

23.10.2017 / 14:10

בקבוצה מהבירה טוענים שהצהובים-כחולים העתיקו את קמפיין "התאהבתי מחדש" שהם השיקו בקיץ: "פגיעה ניכרת במותג שבנינו. דורשים בכל לשון של בקשה להוריד קמפיין פרסומי זה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים מאשימה את מכבי תל אביב בכדורסל בהעתקת קמפיין פרסום ודורשת שהצהובים-כחולים יסירו אותו.

הודעת בית"ר ירושלים:

"משרד הפרסום רן לוי ומחלקת השיווק של בית"ר ירושלים הופתעו הבוקר לגלות שמועדון מכבי תל אביב העתיק את קמפיין הפרסום שלנו. בחודש יוני יצא מועדון הכדורגל של בית"ר ירושלים באמצעות משרד הפרסום רן לוי פלוס בקמפיין תחת הסיסמא 'התאהבתי מחדש'...

"הקמפיין החל כחלק מחזרתו של אלי אוחנה לאצטדיון והפיכת האווירה במגרש לאווירה חיובית על ידי האוהדים. מאחורי קמפיין זה עמד צוות קריאייטיב ואסטרטגיה שעבד ימים כלילות על מנת לבחור סיסמא מובילה שתבטא בצורה ברורה ומדויקת את המסר המועבר.

"היום, להפתעתנו הרבה גילינו כי מועדון הכדורסל מכבי תל אביב יצא בקמפיין זהה. 'להתאהב מחדש'. אנו רואים בכך הפרה ברורה של זכויות יוצרים ופגיעה ניכרת במותג שבנינו. אין ספק שכאשר מדובר בשני מועדונים מתחום הספורט הפגיעה חמורה הרבה יותר. מיותר לציין כי בניית מותג הינה תהליך הדרגתי שבבסיסו עומד צוות חשיבה ואסטרטגיה מוביל, העתקת הקריאטיב המוביל פירושה פגיעה חמורה במועדון הכדורגל בית"ר ירושלים כמו גם במשרד הפרסום רן לוי פלוס.

"אנו בטוחים כי מועדון הכדורסל מכבי תל אביב והצוות הקריאטיב ימצא קמפיין מקורי ולפיכך דורשים בכל לשון של בקשה ובאווירה טובה להוריד כל חומר פרסומי בעל מיתוג זה. אנו מאמינים כי שמירה על יושר המידות ושיתוף פעולה הדדי הינם הדרך היחידה להצלחה".


תגובת מכבי תל אביב בכדורסל:

"קראנו בתקשורת היום, שבבית"ר ירושלים מלינים על כך שאנחנו משתמשים ב-#להתאהבמחדש. הופתענו לגלות זאת כי לא הכרנו את הקמפיין ובעקבות כך אנחנו בודקים את הנושא. אין לנו ספק שנמצא פתרון לעניין, מה גם שלא מדובר באותו קהל יעד. בכלל, להתאהב מחדש הוא תיאור די מדוייק למה שמתרחש בימים אלה אצל האוהדים שלנו, ואין ספק שהוא יכול לשקף תחושה של כל קהל בכל קבוצה אחרת וכמובן גם בית"ר ירושלים".

העתקה? שפטו בעצמכם:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנושא אחר בבית"ר ירושלים: דוברת משטרת ירושלים הודיעה היום על הרחקה של אוהד כדורגל לשלוש שנים ממגרשי הספורט, אחרי עימות במשחק של בית"ר נגד הפועל חיפה באמצע ספטמבר.

בגזר הדין נכתב: "חומר הראיות מקים יסוד סביר כי המשיב תקף את אחד הבלשים במכת אגרוף ולאחר מכן ניסה לברוח ממעצר. התנהגותו של המשיב יש בה כדי להפר באופן אלים את הסדר הציבורי".

החשוד זוהה על ידי השוטרים שעצרו אותו לחקירה בתחנת מוריה, בסיומה שוחרר עם זימון להתייצב בפני בית המשפט. כעת הוא הורחק מהמגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully