וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רק מתיחה לרוקאביציה. לוזון שוקל להחזיר את קינן לרוטציה

23.10.2017 / 9:14

החלוץ נבדק, לא סובל מקרע וייעדר שבוע. שחקנים: "אולי גרשון צריך לתפקד כמגן". לוזון ניסה להרגיע את השחקנים. בעקבות היכולת של שחקני ההגנה, הבלם עשוי לחזור. לביא, ורמוט ועוואד ישחקו מול עכו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

"בסך הכל היה לנו משחק טוב. יש דברים טובים לקחת לגבי ההמשך מהמשחק הזה, אבל צריך שזה יקרה עם תוצאה", כך אמר גיא לוזון לשחקני מכבי חיפה באסיפה קצרה שקיים לאחר ההפסד לבית"ר ירושלים. את האימון אתמול העביר עוזר המאמן אסף נימני (הוזכר כאחד המועמדים לאימון הפועל רמת גן) אך בהתאם לסיכום עם לוזון שותפו בו רק השחקנים שאמורים ליטול חלק במשחק מחר מול הפועל עכו, במסגרת רבע גמר גביע הטוטו.

את ההרכב המסתמן למשחק אפשר היה ללמוד מהתרגול אתמול, כשהשניים עבדו עם אוהד לויטה, שי בן דוד, דקל קינן, גילי ורמוט, נטע לביא, מוחמד עוואד ועומר דמארי. ההערכה היא שרובם יפתחו בהרכב מחר כשלוזון שוקל להחזיר את קינן לרוטציה. מי שייעדר הוא ניקיטה רוקאביציה הפצוע. החלוץ נבדק אתמול והתברר כי הוא סובל ממתיחה בשריר ולא מקרע, ממנו חששו בקבוצה לאחר שהוחלף. הוא ייעדר כשבוע. שחקן נוסף שהתאמן עם הקבוצה הזאת אתמול היה מאור בוזגלו, אך הוא כמובן לא יכול לקחת חלק במשחק. עמית זנטי יישאר מחוץ לסגל גם הפעם בגלל סוגיית החוזה שלו. סטפנוס אתנסיאדיס אמור להתחיל על הספסל משום שהחליף בשלב מוקדם יחסית את רוקאביציה.

עוד בנושא

סלליך: "ההפסד כואב, אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב"
יעקב שחר מגן על גיא לוזון: "מקווה שנמשיך להתקדם"
מכבי חיפה הפסידה 2:1 לבית"ר ירושלים בבית

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים: רמי גרשון (מימין), גל אלברמן, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס. ברני ארדוב
אולי כדאי לשקול כמה שינויים, כמו הצבת רמי גרשון כמגן"/ברני ארדוב

חלק מהשחקנים בקבוצה טענו אתמול כי לדעתם ללוזון אסור לתפקד את קאיו בעמדת הכנף, תפקיד בו הוא לא מסוגל לבוא לידי ביטוי. "אולי כדאי לשקול כמה שינויים, כמו הצבת רמי גרשון כמגן. בן הרוש לא מספיק טוב ולקינן מגיע לשחק", אמרו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully