וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "יוסי בניון חשוב לקבוצה והוא מבין את זה"

23.10.2017 / 8:05

סאגת המשחק בחיפה הסתיימה לאחר שיחה בין אוחנה לקשר, שעשוי להיעדר ממשחק גביע הטוטו בקרית שמונה בשל דיון בבית משפט. שחקנים העירו לבן זקן על החילוף המאוחר של בניון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים שמחו מאוד על השיחה אתמול בין אלי אוחנה ליוסי בניון וסיום כל הסאגה בנוגע למשחק בחיפה. יש לציין כי לאורך כל הימים שלפני המשחק וברגעים בהם בניון ביקש להשתחרר מהסגל הוא היה בקשר רצוף עם אוחנה ולא עשה שום צעד כל עוד מחזיק זכויות הניהול לא נתן את אישורו לכך, כולל ביום שבת.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הודיעה: "אוחנה ובניון נפגשו וליבנו את העניינים"

מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון, עם שחקן בית"ר ירושלים, יוסי בניון. ברני ארדוב
יחזור להתרכז בכדורגל. יוסי בניון/ברני ארדוב

בניון הוציא את אשר על ליבו ומנגד הובהר לו על ידי אוחנה כי אף אחד לא קיבע אותו כשחקן ספסל ועוד יהיו לו הזדמנויות לפתוח העונה. שני הצדדים החליטו כי הם שמים את הדברים מאחור וממשיכים כרגיל. בניון עצמו לא ייצא עם הקבוצה מחר לבית מלון בקרית שמונה היות ויש לו דיון בבית המשפט ביום ד' אך ייתכן כי יגיע לאחר הדיון וייכלל בסגל.

אגב, במהלך המשחק בחיפה, החל מהדקה ה-75 החלו מכיוון הספסל של בית"ר להעיר לבן זקן להכניס את בניון ולא לשמור אותו לדקות בודדות בסיום. גם איתי שכטר היה בין אלה שהעירו למאמן בשל רגישות המשחק בחיפה עבורו. בבית"ר לא רצו לאבד את בניון שזוכה לאהדה אדירה מאוהדי הקבוצה ומקצועית יש לו תרומה משמעותית: "יש לנו חלק קדמי עם רמת כישרון שאין לאף קבוצה היום, צריך לשמר אותו ולא לתת לזה להתפרק, יוסי בניון חשוב לקבוצה והוא מבין את זה", אמרו בבית"ר.

במשחק בקרית שמונה צפוי בני בן זקן לתת דקות משחק לשחקנים שמיעטו לשחק במשחקים האחרונים כמו פול אדגר, מיקי סירושטיין, חן דילמוני אמיר עגייב, יעקב בריהון ומרסל הייסטר שחוזר מהרחקה. אנתוני וארן אמור להיות כשיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully