וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חושש ממענקים: כץ הגביל את התשלום עבור נקודות לשחקנים

23.10.2017 / 7:11

בעקבות ההצלחה, שחקני הקבוצה יפנו לבעלים בבקשה לתקן את הסעיף, המגביל את המענקים ל-40 נקודות. הבעלים: "מזל של אלופים? עברו שמונה מחזורים". בן בסט: "אנחנו בסוג של חלום, אסור שזה יברח לנו מהידיים". אחרי תמאש, כץ ייפגש עם גנסארי

גם בחלומות הכי ורודים שלו, ניר קלינגר לא תיאר לעצמו שהקבוצה שבנה הקיץ, שהחליפה שחקנים ברוב העמדות שלה במגרש, תוכל להשיג מאזן כזה - 20 נקודות מ-24 אפשריות. למרות המאזן הזה, בהפועל חיפה מסרבים לדבר על אפשרות לשחזר את העונה ההיסטורית של קרית שמונה, והשחקנים התבקשו שלא לצאת בהצהרות. בינתיים, המספרים של הקבוצה מדברים בעד עצמם. רוסלן ברסקי ממשיך לרוץ יותר מכולם (12.6 קילומטר), גנסארי ששרף 12 קילומטר שותף למשחק ההגנה ורסמוס סויסטדט ממשיך לגלות יציבות בעמדת הקשר האחורי.

עוד בנושא:

בן בסט: "אפילו לא פנטזתי על תסריט כזה", קלינגר: "הקהל ריגש אותי"
הפועל חיפה ניצחה 0:1 את בני סכנין וחזרה למקום הראשון

שחקני הפועל חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
המרעננת של הליגה. שחקני הפועל חיפה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

"קשה לומר איפה זה ייעצר. לומר לך שאין מחשבות על עונה היסטורית? זה עובר מדי פעם. אבל אתה רואה את הליגה ואתה יודע שיש קבוצות גדולות והכל מתאזן. לא כדאי לצאת בהצהרות עכשיו. אם ננצח את רעננה ונתניה עד הפגרה, כנראה שהשמיים הם הגבול. זה היה ניצחון של הרבה אופי", אמר גורם בקבוצה אתמול. בעקבות ההצלחה, מספר שחקנים שוקלים ליזום בהמשך העונה שיחה עם הבעלים יואב כץ, שהגיע אתמול אחרי תקופה ארוכה לארץ. הסיבה: הבעלים הכניס בחוזים של כל השחקנים סעיף לפיו המועדון לא ישלם פרמיות עבור יותר מ-40 נקודות. יחד עם זאת, לשחקנים הובטחו פרמיות עבור הגעה לפלייאוף עליון ולאירופה, כך שהצלחה של הקבוצה אמנם תכניס סכומים ממפעלים אירופאים אך תגרום לכץ להכניס את היד עמוק לכיס.

יואב כץ נחת שנחת בישראל השבוע, ערך לפני שלושה ימים אסיפה בה שם דגש על העניין המנטלי. בפעם האחרונה הגיע הבעלים למשחק גביע הטוטו, ולא היה שבע רצון ממה שהוא ראה. אתמול היה עד הבעלים גם לתקופה חדשה שעוברת על המועדון, ולא רק בפן המקצועי. הקבוצה שסבלה מפרשות רואש-כהן, אוסידון-פלדהיים ואפרים גבאי, אך גם בפן הניהולי העונה הזאת עוברת בצורה כמעט חלקה, בטח בהשוואה לעונה שעברה.

"מצד אחד לקחנו שלוש נקודות, מצד שני שיחקנו בחוסר אגרסיביות. המשחק במחצית הראשונה היה רפה", אמר כץ. "יש קבוצה טובה ושחקנים טובים, הכל טוב ויפה, אבל בשביל להישאר למעלה נצטרך להיות 'ילדים רעים'. מזל של אלופים? אנחנו מקום ראשון אחרי מחזור שמיני ורוצים להישאר בצמרת. אם ניר יאהב את הביקורת שלי על האגרסיביות? אני חושב שכן. זאת ביקורת בונה". על ההבדל בין העונה לעונה שעברה: "יש שינוי בשחקנים, גם הצוות המקצועי השתנה קצת. כנראה שיש שיפור בשני התחומים". על ההשוואה למכבי חיפה, עליה הוא מוליך בפער תשע נקודות, אמר: "אני לא עושה חשבונות עם מכבי חיפה. אנחנו נדאג לבעיות שלנו, הם ידאגו לבעיות שלהם".

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
החליף, כבש, נפצע. עדן בן בסט/אדריאן הרבשטיין

עדן בן בסט סיכם: "מהתחלה היה את החשש לגבי הפציעה, אז סיכמתי עם ניר שאשחק רבע שעה או 20 דקות, לא יותר. אם לא הייתי כובש יכול להיות שגם הייתי מבקש לצאת. הנפילה בבעיטה החופשית של חנן, גרמה לכאבים בכתף. יכולתי להיות ראש קטן ולהישאר במגרש. זה יכול לקרות פעם אחת, התסריט הזה לא יחזור. מכאן והלאה, נשאר לי לטפל בעצמי. יש לי שבוע להתחזק עד רעננה. אני חוזר לעצמי, אבל זה משהו שצריך לבנות. האופי הוא משהו שנבנה. היו רגעים במשחק שסכנין יכלו להביך אותנו. בסופו של דבר אנחנו בצד המנצח ומראים המשכיות. אנחנו בסוג של חלום, אסור שזה יברח לנו מהידיים. יש כאן אנשים שרוצים לעשות משהו אחר".

על ההשוואה למכבי חיפה אמר: "אם האמנתי שזה יהיה הפער? אף אחד לא האמין בתחילת העונה שזה מה שזה יהיה. למכבי חיפה יש את הבעיות שלה. כסף גדול וקהל שתומך. אנחנו נמצאים בחלקת האלוקים הקטנה שלנו". על עתידו בקבוצה אמר: "אני מרגיש מחויב להחזיר לכולם על כל דקה שאני משחק. כדורגל זה דבר נזיל, אבל כרגע אני מתעסק רק באיך לקדם את המקום הזה, ויחד עם החברים להגיע הכי רחוק שאפשר. עם האוכל בא התיאבון. הפועל חיפה רוצה לכוון אחרת העונה. כרטיס לאירופה? בואו נחכה עוד קצת". הבעלים ממשיך במגעים עם חנן ממן וגבריאל תמאש, אותם הוא רוצה להשאיר בקבוצה. בהמשך ישוחח כץ גם עם ראדו גנסארי כדי להבטיח אופציה להישארותו בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully