וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלן רייס ג'וניור חתם בהפועל חולון וינחת בישראל ביום רביעי

22.10.2017 / 22:18

השחקן שסיכם את תנאיו בסוף השבוע, יצטרף לקבוצה אחרי חזרתה מהמשחק בליגת האלופות של פיב"א נגד יובנטוס הליטאית. ג'אבריל טראוויק יטוס עם הקבוצה לליטא, אך צפוי לעזוב מיד לאחר מכן.

one
גלן רייס ג'וניור במדי וושינגטון וויזארדס. AP
חיזוק לחולון. גלן רייס ג'וניור/AP

בשעה טובה, להפועל חולון יש ניצחון בכורה. הקבוצה של דן שמיר גברה הערב (שבת) בחוץ על בני הרצליה 85:90 ויכולה לנשום לרווחה אחרי ההפסדים להפועל תל אביב והפועל אילת במחזורי הפתיחה. אבל אלו לא הבשורות הטובות היחידות לחולון, שהחתימה היום רשמית את גלן רייס ג'וניור. השחקן יצטרף לקבוצה אחרי חזרתה מהמשחק בליגת האלופות של פיב"א נגד יובנטוס הליטאית. ג'אבריל טראוויק יטוס עם הקבוצה לליטא, אך צפוי לעזוב מיד לאחר מכן.

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ברני ארדוב
ניצחון ליגה ראשון. דן שמיר/ברני ארדוב

דן שמיר אמר בסיום הניצחון על הרצליה: "בכל מצב אחרי ניצחונות צריך לחייך, הצגה של הקהל כמובן, החבר'ה שלנו הגיבו בהתאם לסיטואציה, השאירו את כל מה שיש להם על המגרש, היו לנו דקות טובות. אנחנו לא נתעלם אחרי ניצחון אחד מהבעיות שלנו, ומהדברים שאנחנו צריכים לעשות יותר טוב. בסך הכל מאמץ גדול, זה מה שהביא לנו את הניצחון".

תום מעיין אמר: "בכל משחק וכל שבוע שאתה בא אחרי הפסדים אתה בא עם אקסטרה אש בעיניים ואקסטרה טירוף, חולון באו ככה. לא חושב שהיה חסר לנו מוטיבציה, אבל לא הצלחנו להשוות את זאת שלהם. אני יכול לקחת אחריות על כמה איבודים שלא היו במקום שנבעו מניסיון לחזור למשחק, והפער עלה וניסינו לצמצם את זה כמה שיותר, היינו צריכים לשחק מאוזן עד הדקה ה-40".

מיקי גורקה: "אנחנו רצינו באותה מידה, לא חושב שהייתה בעיה של רצון, לא הופענו הגנתית, אפשר לספר סיפורים אבל הגנתית היינו מתחת לכל ביקורת. התקפית נכנסנו לפניקה וניסינו לצמצם את ההפרש ורצנו פשוט. זה היה בעוכרינו, להוסיף על זה כמה איבודים מאוד מעצבנים, אם אתה מקבל 90 נקודות, אתה תפסיד. הם יישמו את זה יותר טוב. בסוף מי שמנצח זה מי שעושה את הסל הגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully