וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בסט: "אפילו לא פנטזתי על תסריט כזה", קלינגר: "הקהל ריגש אותי"

22.10.2017 / 22:20

חלוץ הפועל חיפה, שנכנס כמחליף, כבש את ה-0:1 של קבוצתו מול בני סכנין והוחלף, נשמע מאושר בסיום. קלינגר: "כיף לאמן שחקן כמו בן בסט". פליקס נעים: "מצב אחד שלהם עשה את ההבדל"

שחקני הפועל חיפה עדן בן בסט. אדריאן הרבשטיין
חגיגה אדומה/אדריאן הרבשטיין

אחרי שמונה מחזורים הפועל חיפה עדיין במקום הראשון. הקבוצה של ניר קלינגר ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את בני סכנין במסגרת המחזור השמיני בליגת העל בזכות שער של עדן בן בסט בדקה ה-83. האדומים מהכרמל ראשונים עם 20 נקודות מ-24 אפשריות והשיגו ניצחון ליגה שלישי ברציפות.

עוד בנושא:
הפועל חיפה ניצחה 0:1 את בני סכנין

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר בסיום: "אני חושב ששיחקנו היום משחק חוץ קשה מאוד נגד קבוצה מאומנת הגנתית שהתכוננה אלינו יפה. הם התייחסו אלינו כמוליכת הטבלה ועשו שיעורי בית. היו לנו הזדמנויות להכריע את המשחק. צעקו לי מהקהל להכניס את עדן, אז הוא נתן גול ויצא. ראיתי הרבה בכדורגל ואני כל כך מתרגש לראות את הקהל שלנו מעודד את הקבוצה ותומך בה. כל הכבוד להם. טוב שאנחנו מתנהלים בצניעות. אנחנו חושבים רק על רעננה בשבת. ביום שיגיע הרגע שנצטרך להגיד דברים אחרים, נגיד אותם. הרצון של עדן בן בסט לעזור לקבוצה הוא בלתי נתפס. יש לו עוצמות וכיף לאמן שחקן כזה".

חלוץ הפועל חיפה עדן בן בסט: "זה תסריט שאפילו אם הייתי חולם עליו לא הייתי מאמין שיקרה. הייתה בי תקווה שיכול להיות שאכנס ואעשה את השינוי. אני מודה לבורא עולם שנתן לי את המתנה. אני לא כשיר ב-100% אבל ידעתי שאני יכול לתרום. כיף עם הקהל שבא בהמוניו. היו ימים יפים בקרית אליעזר ואני מאוד רוצה שנחזור אליהם. הרוח נושבת לכיוון הזה, אבל יש עוד הרבה עבודה. כרגע אנחנו מוליכים את הטבלה וזאת עובדה. אנחנו נצטרך לשמור על זה, קבוצות יעשו הכל כדי לקחת מאיתנו את זה. נצטרך להיות ממושמעים ולעבוד הרבה יותר קשה. אני לא זוכר את הפועל חיפה פותחת עונה בצורה כזאת. כל משחק מחכה לנו מלחמת עולם".

מאמן סכנין פליקס נעים אמר: "מצב אחד של הפועל חיפה הספיק להם וחבל. קל לדבר אחרי המשחק. היו לנו דקות טובות, אבל זה לא עזר. אנחנו עובדים באימונים, יש משחקים שמבקיעים ומשחקים שלא. אנחנו נמשיך לעבוד, אין דרך אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully