וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלד קומאן: "האם ההפסד עלה לי בתפקיד? לא יודע, עתידי לא בידיי"

מאמנה ההולנדי של אברטון הודה שאינו בטוח האם יישאר בתפקיד אחרי התבוסה הביתית 5:2 לארסנל: "אני לא חושב שמאוחר מדי להשתפר". מסוט אוזיל: "כולם ראו את האיכות שלנו"

מסוט אוזיל ארסנל. רויטרס
רוצה לראות המשכיות. מסוט אוזיל/רויטרס

אברטון המאכזבת ירדה הערב (ראשון) ממגרשה הביתי אחרי תבוסה 5:2 לארסנל כשהיא בעיקר נושאת עיניה אל מאמנה ההולנדי, רונאלד קומאן, כשרבים מאוהדי הקבוצה מעוניינים לראות אותו עוזב את הקבוצה. הטופיז נמצאים בצרות גדולות וירדו מתחת לקו האדום בשל התבוסה לתותחנים.

רונאלד קומאן אמר בסיום המשחק: "האם ההפסד הזה עלה לי בתפקידי? איני יודע, עתידי לא בידיי. אמרתי לשחקנים שאני מאמין בהם ושיחשבו חיובי. אנחנו לא נמצאים במקום בו רצינו להיות בתחילת העונה. אני מבין את הביקורות ואת האוהדים, אני בכדורגל כבר הרבה זמן. אני לא חושב שמאוחר מדי מבחינתנו להשתפר ולהיות טובים יותר. התוצאה הסופית היום מאכזבת, אבל במצב של 2:1 עדיין היינו במשחק, חבל שהתפרקנו אחרי ההרחקה".

בצד המנצח, מסוט אוזיל, שהצטיין, חגג: "הראנו היום את האיכות שלנו. באימונים אנחנו תמיד רואים אותה כשאנחנו ביחד, אני שמח שיכולנו להראות זאת על המגרש היום. שיחקנו טוב מאוד ואנחנו מאושרים. עכשיו צריך להמשיך להיות טובים".

חברו לקבוצה, פר מרטסאקר, הוסיף: "מסוט אוזיל היה נהדר. יצרנו המון מצבים, אבל אנחנו תמיד עושים זאת במשחקי חוץ, ההבדל הוא שהפעם גם ניצלנו אותם וכבשנו שערים. גם כשהיינו בפיגור, הראנו אופי וחזרנו למשחק, אנחנו יכולים להיות גאים בעצמנו".

עוד בנושא:

אנגליה: ארסנל הביסה 2:5 את אברטון
אגוארו מתקרב לשיא היסטורי, גווארדיולה: "במאי הפער יהיה חשוב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully