וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי הרצליה השיגה ניצחון בכורה, קטמון גברה על נשר

נועלת הטבלה גברה 0:1 בחוץ על רמת השרון משער של בר ירוחם. צמד לאקפביו ב-2:3 של קטמון על המדורגת לפני אחרונה, דור ג'אן הלוהט העניק לבית"ר תל אביב רמלה 0:1 בנצרת עילית

אוהדי הפועל קטמון. מגד גוזני
ראו ניצחון היסטורי על נשר. הפועל קטמון/מגד גוזני

בצל המשבר של הפועל תל אביב והפרידה ממאמן נוסף (אריק בנאדו שפוטר מהפועל רמת גן), הליגה הלאומית חתמה הערב (שני) את המחזור השמיני עם ניצחון הבכורה של מכבי הרצליה - 0:1 ברמת השרון. הפועל קטמון ניצחה 2:3 את עירוני נשר ובית"ר תל אביב רמלה המשיכה ברצף הניצחונות עם 0:1 בנצרת עילית.

הפועל ניר רמת השרון - מכבי הרצליה 1:0

זהו, אין יותר קבוצות ללא ניצחון בשתי הליגות הבכירות. מכבי הרצליה הלכה בדרכן של מ.ס. אשדוד והפועל רעננה מליגת העל, והשיגה במחזור השמיני את ניצחונה הראשון העונה. בעונה שעברה ניצחה הרצליה פעם אחת ברמת השרון (2:3) והערב עשתה את זה שוב בזכות בר ירוחם הצעיר, שכבש בדקה ה-13 את שער הבכורה שלו בליגה הלאומית. ניסיונות החזרה של רמת השרון עלו בתוהו והיא נסוגה למקום השמיני. הקבוצה של משה סיני עדיין אחרונה, אך סוף כל סוף הצטרפה לליגה.

הפועל קטמון - עירוני נשר 2:3

הקבוצה שהדהימה במחזור הקודם את הפועל תל אביב עם ניצחון בכורה, הפסידה לזו שתפגוש את הפועל תל אביב במושבה ביום שישי. הפועל קטמון לא הצליחה אפילו לכבוש בארבעת המפגשים הקודמים בין הקבוצות, אך ג'ורג' אקפביו דאג לעשות לזה סוף. בדקה השישית הוא נהנה מבישול של אבירם ברוכיאן, בדקה ה-50 בעיטה שלו נהדפה ועל הריבאונד היה ניסן דנון שהרשית, ובדקה ה-67 הניגרי השלים צמד אחרי בישול של המגן ההולנדי ירון טסלאר. נשר נותרה במקום הלפני אחרון למרות השערים המצמקים של ליעד מרדכי (83) ועלי כנעאנה (87), קטמון שישית.

הפועל נצרת עילית - בית"ר תל אביב רמלה 1:0

דור ג'אן, מי אם לא הוא, העניק לזיו אריה ניצחון שני מאז החליף את עמיר תורג'מן כמאמן בית"ר תל אביב רמלה, לה יש כבר רצף של שלושה ניצחונות והיא במקום החמישי. הקפטן, שכבש צמדים בשלושת המחזורים הקודמים, מצא את הרשת בדקה ה-46 וחגג את השמיני שלו העונה - רק אחד פחות ממלך השערים רועי זיקרי. נצרת עילית עם שער אחד פחות מג'אן ורצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully