וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שלושער לחדירה ב-2:6 של יובנטוס על אודינזה, מילאן אכזבה

הגברת הזקנה נקלעה לפיגור ואיבדה את מנדז'וקיץ' באדום (26), אך חזרה בגדול עם שלושער ראשון בקריירה של הגרמני וצימקה את הפער מנאפולי. בונוצ'י הורחק ב-0:0 עם גנואה, לאציו ניצחה

סמי חדירה שחקן יובנטוס. רויטרס
ערב ענק לסמי חדירה/רויטרס

המחזור התשיעי בסרייה A נמשך היום (ראשון) כשבמוקד יובנטוס חזרה לנצח עם 2:6 מרשים על אודינזה, ולאונרדו בונוצ'י הורחק ב-0:0 של מילאן המאכזבת מול גנואה. לאציו המרשימה ניצחה 0:3 את קליארי ורומא גברה 0:1 על טורינו בחוץ. במשחק המוקדם קייבו גברה 2:3 על ורונה בדרבי.

שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
חזרו לנצח. שחקני יובנטוס חוגגים/רויטרס

גנואה - יובנטוס 6:2

הגברת הזקנה הגיעה אחרי שצברה רק נקודה בשני המשחקים הקודמים ונקלעה לפיגור מוקדם ומפתיע מרגלו של סטיפה פריקה (8). השחקנים של מסימיליאנו אלגרי אמנם הפכו את התוצאה תוך 12 דקות, בזכות שער עצמי של סאמיר (14) ונגיחה של סמי חדירה (20), אך נשארו בחיסרון מספרי עם הרחקתו של מריו מנדז'וקיץ' בדקה ה-26. הקרואטי, שהיה הראשון לספוג אדום במדי יובה בליגה מאז אלכס סנדרו במאי 2016, קיבל צהוב אחרי עימות עם עלי עדנאן ולאחר מכן הוסיף מספר מילים לעבר השופט וקיבל כרטיס נוסף. מאותו רגע המארחת הייתה טובה יותר וג'אנלואיג'י בופון עצר אותה מספר פעמים לפני שספג מראשו של דנילו (47). אלא שאז יובה השתלטה על המשחק, ושייטה עד לסיום. דניאלה רוגאני כבש (52) ובישל לחדירה (59), שהשלים שלושער ראשון בקריירה בדקה ה-87 (למעשה, לא כבש יותר משער במשחק מאז דצמבר 2008, במדי שטוטגרט). מירלם פיאניץ' (90) חתם את התוצאה בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה. האלופה ניצלה את התיקו בין נאפולי לאינטר וצימקה את הפער מהמקום הראשון לשלוש נקודות בלבד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני מילאן ג'אקומו בונאבנטורה, אנדרה סילבה מאוכזבים. רויטרס
מילאן ממשיכה לצלול/רויטרס

מילאן - גנואה 0:0

אחרי 3 הפסדי ליגה רצופים, מילאן רצתה להפסיק את התקופה הרעה כשאירחה את גנואה, אך הרחקה של הבלם לאונרדו בונוצ'י בדקה ה-25 שינתה לה התוכניות. הרוסונרי לא הצליחו למצוא את הרשת, סיימו ב-0:0 מאכזב ורושמים משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון. התוצאה הורידה את מילאן למקום ה-11 בטבלה כשבמאזנה 13 נקודות. במילאנו לא ציפו לפתיחת עונה כה מאכזבת, ונראה שמעמדו של המאמן וינצ'נזו מונטלה מעורער מתמיד.

שחקן לאציו צ'ירו אימובילה. GettyImages
ממשיך לכבוש. אימובילה/GettyImages

לאציו - קליארי 0:3

לאציו המרשימה המשיכה לנצח ורשמה ניצחון רביעי ברציפות בליגה, הפעם 0:3 על קליארי. קבוצתו של סימונה אינזאגי נראתה נהדר ונעזרה בצמד של מלך השערים שלה ושל הליגה כולה בתום 9 מחזורים, צ'ירו אימובילה (7 בפנדל, 41), שמוליך את טבלת כובשי השערים 13. הבלם האנגולי באסטוס קינח בדקה ה-49 והנשרים מרומא עלו למקום הרביעי בטבלה, כשבמאזנם 22 נקודות, 3 בלבד פחות מהמוליכה נאפולי. קליארי ממשיכה לצלול ורושמת הפסד חמישי ברציפות.

אדין דז'קו שחקן רומא מול סלבטורה סיריגו שוער טורינו. GettyImages
סיריגו מול דז'קו/GettyImages

טורינו - רומא 1:0

רומא יצאה למשחק חוץ לא קל נגד טורינו, וניצחה הודות לשער בכדור חופשי נפלא של אלכסנדר קולארוב הסרבי בדקה ה-69. הרומאים התאוששו מההפסד לנאפולי במחזור הקודם וחזרו למקום החמיש בטבלה כשבמאזנם 18 נקודות.

רומולו שחקן ורונה מול לוקאס קסטרו שחקן קייבו. GettyImages
רומולו מול לוקאס קסטרו בדרבי גשום בוורונה/GettyImages

קייבו - ורונה 2:3

הדרבי דלה סקאלה ה-17 אי פעם (התשיעי בליגה הבכירה) סיפק את הסחורה. דניאלה ורדה הגיע לריבאונד והעלה את האורחת ליתרון כבר בדקה השישית, אך רוברטו אינגלסה נגח פנימה כדור חופשי (23) והשלים מהפך מהיר בפנדל (30). ורונה, שמסובכת בתחתית, נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-40 אחרי שברונו סוקוליני ראה צהוב שני על עבירה גסה במרכז המגרש, אך תחת מבול שוטף היא השיגה פנדל אחרי נגיעת יד ברחבה (ועזרה מה-VAR) וג'אמפאולו פאציני איזן (55). אלא שסרג'יו פליסיאר, שעלה מהספסל בדקה ה-62, כבש מקרוב בחלוף 11 דקות. ארבע דקות לסיום מחליף נוסף, מריוש סטפינסקי, חמק למלכודת הנבדל ונגח פנימה, אך השופט בחן את השער, שוב בעזרת המצלמות, וביטל אותו בצדק.

תוצאות נוספות:

אטאלנטה - בולוניה 0:1
לאטאלנטה: אנדראס קורנליוס (71)

בנבנטו - פיורנטינה 3:0
לפיורנטינה: מרקו בנאסי (18), קוואמה באבאקאר (47), סיריל תרו (פנדל, 66)

ספאל - ססואולו 1:0
לססואולו: מתאו פוליטאנו (1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully