וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר סבב הנשים: פלישקובה הביסה את ונוס וויליאמס, ניצחון למוגורוסה

הצ'כית (3) הוציאה לדרך את "הבית הלבן" בטורניר בסינגפור עם 2:6, 2:6 על האמריקאית (5), הספרדייה גברה 3:6, 4:6 על ילנה אוסטפנקו. דז'ומהור זכה במוסקבה, דל פוטרו בשטוקהולם

קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית. GettyImages
הופעה מרשימה. פלישקובה/GettyImages

טורניר גמר סבב ה-WTA, הנערך בסינגפור, יצא היום (ראשון) לדרך עם הבית הלבן. במשחק הראשון הביסה הצ'כית המדורגת 3, קרולינה פלישקובה, 2:6, 2:6 את האמריקאית ונוס וויליאמס (5). פלישקובה נזקקה ל-72 דקות בלבד על מנת להכניע את האמריקאית ולעלות ל-1:2 במאזן המפגשים ביניהן. היא נעזרה בשש שגיאות כפולות של וויליאמס והשיגה חמישה אייסים בדרכה אל הניצחון.

במשחק השני בבית גרבינייה מוגורוסה (2) מספרד התגברה בקלות על ילנה אוסטפנקו מלטביה המדורגת שביעית 3:6, 4:6 במשחק שנמשך שעה ו-26 דקות. אוסטפנקו ביצעה במהלך המשחק 25 שגיאות לא מחויבות לעומת 14 בלבד של מוגורוסה שגם הצילה חמש מתוך שמונה אפשרויות השבירה שהיו ליריבתה.

גרבינייה מוגורוסה טניסאית ספרדייה. רויטרס
הצילה 5 אפשרויות שבירה. מוגורוסה/רויטרס

דמיר דז'ומהור הבוסני ממשיך לקבוע שיאים עבור המדינה שלו. הטניסאי בן ה-25, שמדורג 38 בעולם, זכה בגביע הקרמלין במוסקבה מסבב ה-ATP 250 אחרי 2:6, 6:1, 4:6 מול ריקרדאס בראנקיס הליטאי (169 בעולם). בשביל דז'ומהור זהו תואר ATP שני בקריירה שלו כשגם הקודם היה ברוסיה, בסנט פטרסבורג השנה. הבוסני יעלה אל דירוג השיא שלו, 31 בעולם, ביום שני הקרוב.

עוד אחד שחגג היום זכייה בתואר הוא חואן מרטין דל פוטרו, שהפך לארגנטינאי השלישי אי פעם שמגיע ל-20 תארי ATP בקריירה. דלפו (4 בטורניר) ניצח 4:6, 2:6 את גיורגי דימיטרוב הבולגרי, המדורג ראשון בטורניר שטוקהולם. הזכייה הקודמת שלו הגיעה בדיוק לפני שנה, באותו טורניר בשבדיה.

ג'ו ווילפריד צונגה, המדורג 17 בעולם, זכה בתואר ה-16 בקריירה שלו והרביעי השנה. הצרפתי בן ה-32 ניצח 3:6, 5:7 את דייגו שוורצמן המתקדם (26) בגמר טורניר אנטוורפן מסבב ה-ATP 250.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דמיר דז'ומהור טניסאי בוסני. רויטרס
דז'ומהור חוגג תואר שני/רויטרס
חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
אוהב את שטוקהולם. דל פוטרו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully