וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות לדיברתולומאו: "לקח את המשחק על עצמו והיה שם בשבילנו"

22.10.2017 / 11:25

המתאזרח סיפק מהלך גדול עם שש נקודות בשש שניות והחזיר את הצהובים בדרך לניצחון בגלבוע: "לנו קבוצה שלא נשברת וזה טוב. השחקנים מראים אופי". הקבוצה תיפתח בהכנות לאולימפיאקוס

one

מכבי תל אביב שמרה אתמול (ראשון) בקושי רב על מאזן מושלם גם בליגת העל, כאשר חזרה מפיגור דו ספרתי וניצחה בחוץ 72:74 את הפועל גלבוע/גליל במסגרת המחזור השלישי.

בקבוצה שיבחו את השחקנים על האופי והמלחמה בסיום: "יש לנו קבוצה שלא נשברת וזה טוב. השחקנים מראים אופי, חשוב לדעת לקחת משחקים כאלה, דווקא כשהולך קשה. זה היה מבחן", אמר במועדון.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 72:74 את גלבוע/גליל
יובל זוסמן: "זה ניצחון גדול ואני שמח שניצחנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהלך גדול. דיברתולומאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך של שש נקודות תוך שש שניות של ג'ון דיברתולומאו החזיר את הצהובים מפיגור חמש ליתרון נקודה בדקות הסיום, כאשר המתאזרח קלע שלשה, חטף, מסר, קיבל בחזרה וקלע עוד שלשה: "הוא לקח את המשחק על עצמו והיה שם בשביל הקבוצה", החמיאו במכבי תל אביב.

פייר ג'קסון, שסיים עם 15 נקודות, סיכם: "המאמן הזהיר אותנו שלא יהיו משחקים קלים בליגה. יש היסטוריה בין שתי הקבוצות האלה ולכן רצינו לבוא למשחק כמו שצריך. היה קשה, מה שקרה בסוף זה עניין של לב. כשחקנים מקצוענים, אנחנו לא רוצים לחטוף מכה, אלא לבוא ולנצח". על הקושי במהלך המשחקים אמר ג'קסון: "לא יודע למה זה לא קל מההתחלה. נצטרך להבין את זה כקבוצה, נחזור לאימונים וננסה לעבוד לקראת ההמשך".

הצהובים יפתחו כבר היום בהכנות למשחק בשלישי מול אולימפיאקוס: "מצפה לנו שבוע ארוך עם לוח זמנים צפוף", יודע ג'קסון. יובל זוסמן, שסיים עם 11 נקודות כולל 3 מ-4 לשלוש, הוסיף: "אחרי מחצית ראשונה קשה, הבנו שצריך לעשות סוויץ' בראש. היינו מרוכזים למרות הפיגור. זה ניצחון גדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully