וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "ניניס הודח מסיבה מקצועית. אולי השידוך לא מתאים"

22.10.2017 / 8:39

הקשר היווני בדרך החוצה? "אין שום סיבה שיהיה כרגע בסגל", אומרים במכבי פתח תקוה. "הוא לא עושה מה ששרון מבקש ולא יודע להתמודד עם מעמדו כשחקן ספסל". שבתאי זומן ל-19, ועשוי לחזור כבר הערב לסגל

סוטיריס ניניס שחקן מכבי פתח תקוה לפני נייג'ל האסלביינק שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה? ניניס/אדריאן הרבשטיין

"ניניס הודח מהסגל מסיבה מקצועית בלבד. בשבועות האחרונים עושה רושם שהוא רך מדי באימונים, הוא לא עושה מה ששרון דורש ממנו ולא עושה מספיק בשביל להוכיח שמגיע לו לשחק. אין שום סיבה שיהיה כרגע בסגל". כך הגיבו הלילה במכבי פתח תקוה לפרסום אמש לפיו הקשר היווני סוטיריס ניניס הודח מהסגל לקראת המשחק הערב באשקלון, מה שהפתיע חלק מהשחקנים. בקבוצה טוענים כי ניניס לא יודע לקבל את מעמדו החדש כשחקן ספסל בליגה הישראלית. "כנראה שהוא לא השלים עם העובדה הזאת. קשה לו מאוד בסיטואציה הזאת. אם הוא לא יבין שהוא הגיע כדי להילחם על המקום שלו, יכול להיות שהשידוך הזה לא מתאים", אמרו בקבוצה.

כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו כי ניניס מאכזב ועשוי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה בינואר אם לא יגלה שיפור. אתמול הודיע מימר לשחקנים כי הוא החליט לזמן 19 שחקנים להתכנסות, אך ניניס לא נכלל גם בו והיה מופתע. בפתח תקוה לא מתכוונים לקבל החלטה כבר עכשיו. גם תומאש סיבוק, שחזר לאימוני ריצה, עשוי לעזוב את הקבוצה בינואר. ההחלטה לוותר על עוסמאן ויירה, שלא הרשים באימונים, נבעה בין היתר מהחזרה המוקדמת שלו למגרשים. יובל שבתאי נכלל בתוך 19 השחקנים שזימן המאמן, והיום ינופה מהם שחקן אחד.

המאזן של שרון מימר עד כה כולל ארבע נקודות משלושה משחקי ליגה ובמועדון מצפים להוציא נקודות נוספות כבר הערב באשקלון. "חייבים להתחיל להיצמד לחלק העליון, אחרת נאחר את הרכבת", אמרו הלילה במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully