וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי נתניה אייל סגל יפנה לקבוצות הגדולות: "הניחו לשחקנים שלנו"

22.10.2017 / 8:43

בקבוצה מעיר היהלומים מנסים לייצר שקט לקראת חלון ההעברות של ינואר והבעלים ישלח מיילים למועדונים הבכירים. סגל רוצה לפתוח את החוזה של עלי מוחמד: "המטרה - שיעזוב מכאן לאירופה"

שחקני מכבי נתניה חוגגים. שלומי גבאי
מחפשים שקט. שחקני נתניה חוגגים/שלומי גבאי

היכולת המצוינת של מכבי נתניה העונה כבר גורמת למועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי לפזול לעבר שחקני הקבוצה. אל ראשי הקבוצה מעיר היהלומים הגיעו ידיעות לפיהן באותם מועדונים לוטשים עיניים לעבר השחקנים המובילים של נתניה לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר וגם לקראת סוף העונה.

בשל המצב שנוצר, מתכוון הבעלים אייל סגל לבצע השבוע צעד יוצא דופן ולפנות בכתב אל המועדונים הבכירים, עם בקשה שלא לפנות אליו או לשחקני קבוצתו לקראת חלון ההעברות. סגל מתכוון לשלוח מיילים לכל אותן קבוצות, עוד לפני שהן יחלו לייצר "רעש סביב השחקנים", כפי שמתארים זאת בנתניה.

"ראינו מה קרה בשבוע שעבר, כאשר ביום שני הייתה המולה סביב דיא סבע בכל הקשור לבוררות מול בית"ר טוברוק וזה גרם לו לצאת מפוקוס במשחק מול בית"ר ירושלים", אמרו בנתניה, "אנחנו לא רוצים שיתחילו לקרקר סביב השחקנים שלנו ולכן סגל ישגר מכתבים לקבוצות, בבקשה להניח למכבי נתניה ולשחקנים שלנו".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:3 את עירוני קרית שמונה
דיא סבע: "יש לנו שמחת חיים, אנחנו משחקים כדי ליהנות"

עלי מוחמד שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
מתישהו, הוא יעזוב, אבל לאן? מוחמד/אדריאן הרבשטיין

סגל טרם השלים את אחת המשימות שהציב לעצמו בחודש האחרון והיא לפתוח את החוזה של עלי מוחמד ולרכוש את סעיף השחרור שלו, על סך של מיליון דולר, תמורת שדרוג משמעותי של חוזהו. בנתניה כבר נושאים ונותנים בעניין עם סוכניו של מוחמד, במטרה לבטל את סעיף השחרור או להגדילו בצורה משמעותית: "המטרה שלנו היא שהיעד הבא של עלי יהיה קבוצה באירופה ולא בארץ", הבהירו במועדון, "אבל זה רק אחרי שהוא ייתן עוד משהו למכבי נתניה. כל עתידו לפניו וברור שהוא יצטרך יום אחד לעבור לתחנה הבאה כדי להרוויח סכומי כסף שיסדרו את כל המשפחה שלו בניז'ר".

ניקו אולסק ודודי תירם הוגרלו אתמול (שבת) אחרי ה-1:3 על עירוני קרית שמונה לבדיקות שתן לגילוי חומרים אסורים. בנתניה טענו כי לאחר פיצוץ פרשת שיר צדק, נשלחו החומרים שניתנים לשחקנים שלהם במסגרת הקבוצה לבדיקה מחודשת, כך שבכל הקשור לתוספים שניתנים הם בטוחים שהכל תקין.

אחד ממאמני הקבוצה, שי ברדה, אמר לאחר המשחק: "עמדנו במבחן מנטלי מאוד חשוב אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים. ניצחנו ללא ערן לוי, השחקן הכי חשוב של מכבי נתניה. לדיא סבע יש מטרה אחת השנה, הוא חייב לשפר את משחק ההגנה שלו והוא עושה את זה. דיא מחלץ הרבה כדורים ואני משוכנע שהוא יוביל את מכבי נתניה למקומות טובים. אנחנו צריכים להיות יותר בוגרים במשחק שלנו ולהבין שלא בכל משחק נוכל לנצח כך". על אלחסן קייטה, שכבש צמד, אמר ברדה: "חיכינו לו הרבה זמן. הוא חלוץ מצוין שמתאים מאוד לשיטת המשחק שלנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully