וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יחליף את ג'רלס? הפועל ירושלים פנתה לבו מקאלב ולג'רמי פארגו

22.10.2017 / 9:15

בהנהלה מחפשים אחר מחליף לקרטיס ג'רלס ושוקלים את מועמדותו של רכז מכבי תל אביב לשעבר וגם של הגארד הוותיק, אולם ינסו לקדם את המהלך רק אם יקבלו אור ירוק מהמאמן

one

"Teamwork makes the dream work", כתב אורי אלון אמש (שבת) אחרי הניצחון 84:100 של הפועל ירושלים על הפועל תל אביב, ובכך העביר מסר גם לשחקנים: הקבוצה חשובה יותר מכל שחקן. הקבוצה מהבירה הגיעה למשחק ביום שאחרי שחרורו המפתיע של קרטיס ג'רלס, ושמחה לעצור את כדור השלג עם ניצחון.

"כולם כאן צריכים לשחק ביחד. אין שחקן שהוא מעל הקבוצה", נאמר בתקיפות לשחקנים לאחר שחרורו. ג'רום דייסון, חברו הקרוב ביותר של ג'רלס בקבוצה, היה שותף פעיל לניצחון, אולם על פניו ניכר היטב חוסר שביעות הרצון מהמצב החדש. ראשי ירושלים שוחחו ביניהם בימים האחרונים והביאו את מכבי תל אביב של העונה שעברה כדוגמה לכדור שלג שנוצר בגלל מצבו הרעוע של חדר ההלבשה.

במקביל לניסיונות לשפר את המצב החברתי הרעוע בקבוצה ולהכנות לקראת המשחק הגורלי ביום רביעי מול באיירן מינכן, בירושלים מנסים לאתר בהקדם האפשרי גארד שיוכל להיכנס לנעליו של ג'רלס. לוואלה! ספורט נודע כי בהנהלת ירושלים החלו לבדוק את האפשרות לצרף לקבוצה את ג'רמי פארגו.

אקס גלבוע/גליל, מכבי תל אביב וצסק"א מוסקבה (31, 1.88) שיחק בעונה שעברה בשנג'ן לאופרדס הסינית, אולם נכון לעכשיו נותר ללא קבוצה. בהנהלה הציעו את השם למאמן פוטיס קציקאריס והבהירו לו כי הם מוכנים להשקיע סכומים גבוהים על השחקן, אולם לפני שיקדמו את המהלך הם ממתינים לאור ירוק מהמאמן.

עוד בנושא:

יום אחרי שחרור ג'רלס: ירושלים ניצחה 84:100 את הפועל תל אביב
מאבטחת נפצעה בראשה מבקבוק שהושלך על ידי אוהדי הפועל תל אביב
בסיום המשחק: קציקאריס סירב להתייחס לשחרורו של קרטיס ג'רלס

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזור לישראל? פארגו/ברני ארדוב

אוסטין דיי התייחס אמש לשחרורו של השחקן: "קרטיס היה אחד המנהיגים שלנו, שחקן נהדר שעשה הרבה דברים נהדרים. הוא שלח לנו הודעה וביקש שנישאר ביחד, שננצח משחקים. הוא היה חבר שלי לפני שעזב ויישאר גם אחרי, אסור שזה ישפיע עלינו לקראת המשחקים הבאים".

דיי התייחס גם למשחק עצמו, בו הצטיין עם 28 נקודות: "עשינו כמה דברים טובים בהגנה, וכמה דברים יותר טובים בהתקפה. זה היה ניצחון חוץ חשוב".

אלן אומיץ', שסיים עם 11 נקודות, הוסיף: "כולם מופתעים מהשחרור של ג'רלס, אבל אלה החיים, נצטרך להמשיך עם השחקנים הנוכחיים ועם מה שיש לנו עכשיו. אני לא מגיב למה שקורה בחדר ההלבשה או במועדון. אני לא נכנס לסיטואציה הזאת כי אני שחקן, אני רוצה להקשיב למה שהמאמן אומר וליישם את זה במשחק. מה שקרה בין השחקנים והמאמן זו לא הבעיה שלי".

באופן מצער, ניצחונה של הפועל ירושלים הפך משני בעקבות העימות האלים בין אוהדי הפועל תל אביב למאבטחים. המנכ"ל גיא הראל שוחח על כך עם רמי כהן, ובהפועל ירושלים הקפידו שהשחקנים יעלו במהירות לאוטובוס שהמתין להם במתחם מיוחד ומאובטח מאחורי האולם.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

(עדכון ראשון: 08:21)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ככה ג'רמי פארגו נראה בסין

פארגו אינו המועמד היחיד שירושלים בודקת את מצבו. פנייה ראשונית נעשתה גם לבו מקאלב הוותיק (32, 1.82), שכיכב בעבר בפרטיזן בלגרד, מונטפסקי סיינה ופנרבחצ'ה, והודח אשתקד מהיורוקאפ בידי האדומים כששיחק בגראן קנאריה.

מקאלב, בדומה לפארגו, פתח את העונה הנוכחית ללא קבוצה. אשתקד העמיד ממוצעים של 11 נקודות ו-4.8 אסיסטים למשחק, אבל התכונה שמטרידה את קציקאריס בנוגע אליו (כמו גם בנוגע לפארגו) היא הקליעה מבחוץ. מקאלב פגע אשתקד רק ב-17 אחוזים לשלוש (4 מ-23 ב-16 הופעות), והמאמן היווני מעדיף להביא שחקן שיוכל לספק איום בקליעה מבחוץ, בדומה לג'רלס.

ההכרעה בנוגע לזהות הגארד עליו תלך הקבוצה תיפול, כאמור, בהתאם להחלטה שיקבל קציקאריס. ביום רביעי ממתין לאדומים משחק גורלי מול באיירן מינכן הבלתי מנוצחת, בידיעה שהפסד שלישי בשלושה משחקים יסבך אותם מאוד בניסיון לעבור שלב ביורוקאפ, ולא מן הנמנע שההרכב שעמד לרשות המאמן בדרייב אין יהיה זה שעימו ישחק מול הגרמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully