וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ חדש בפ.ס.ז'? ניימאר התעמת עם המאמן אונאי אמרי באימון

הברזילאי ערך עם שחקני ההרכב אימון שחרור קל ולאחר מכן, המחליפים קיימו אימון עם כדור. ניימאר רצה להשתתף, המאמן הספרדי סירב והכוכב בעט בכדור בזעם לעבר הקיר וירד לחדר ההלבשה

ניימאר עם מאמן פריס סן ז'רמן אונאי אמרי. AP
לא שקט. ניימאר ואמרי/AP

אחרי שתי הרכישות הענקיות של הקיץ, ניימאר וקיליאן אמבפה, פריס סן ז'רמן פתחה את העונה בסערה. מתוך 27 נקודות אפשריות בליגה הצרפתית, היא צברה 25 עד כה והערב (ראשון, 22:00) מצפה לה משחק גדול, "הקלאסיק" של צרפת, בחוץ מול מארסיי הרביעית.

אלא שלמרות ההצלחה המסחררת, כולל מאזן מושלם ויחס שערים 0:12 בתום שלושה מחזורים בליגת האלופות, שוב לא שקט אצל סגנית אלופת צרפת ובקושי חודש אחרי הפיצוץ בין ניימאר לאדינסון קבאני, שנרגע לבסוף, נראה שכעת פתח הכוכב הברזילאי חזית חדשה, הפעם נגד מאמנו אונאי אמרי.

לאחר ה-0:4 בחוץ על אנדרלכט בליגת האלופות באמצע השבוע, ערכה פריס סן ז'רמן אימון, לקראת המשחק הערב. תחילה, ה-11 שפתחו במשחק בבלגיה קיימו אימון קליל מאוד, שכלל בעיקר שחרור. לאחר שאלה סיימו, המחליפים ומי שלא שיחק בצ'מפיונס עלו לאימון ארוך יותר, שהורכב ממשחק עם כדור.

בשלב זה, על פי "ל'אקיפ", ניימאר פנה לאמרי ודרש להשתתף באימון עם הכדור, אך המאמן הספרדי סירב. בתגובה, הברזילאי העצבני בעט בעוצמה כדור לעבר הקיר וירד בכעס לחדר ההלבשה, כשעל פניו ניכרת חוסר שביעות רצונו. בצרפת כבר טוענים כי היחסים בין השניים לא שקטים זמן רב וייתכן כי כעת הדברים יתחילו לעלות אל פני השטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully